Semifinalistky Miss Slovensko 2012 vyberá aj moderátor Ľuboš Sarnovský

Začalo sa hľadanie novej Miss Slovensko
23. januára 2012
Miss Slovensko 2012: Do semifinále sa dostalo 60 dievčat
27. januára 2012

V kastingovej porote Miss Slovensko je tohto roku úplným nováčikom. Moderátor TV JOJ Ľuboš Sarnovský sa však svojej úlohy porotcu zhostil bez problémov. ,,Pre mňa osobne je to nová, ale veľmi zaujímavá skúsenosť. Stretol som sa so skvelými ľuďmi v porote a verím, že sa nám podarí vybrať to najlepšie z najlepšieho. Slovenky sú predsa krásne ženy,“ povedal moderátor, ktorý sa angažuje v mnohých charitatívnych projektoch v rámci Nadácie TV JOJ a je tvárou hlavného spravodajstva tejto televízie. Pri kastingoch rozhoduje každý detail, a on osobne upozorňuje na jeden z dôležitých momentov. ,,Spolu s ostatnými kolegami z poroty sa okrem základných kritérií snažíme vybrať dievčatá, ktoré budú vedieť presvedčiť o svojich kvalitách počas jediného finálového večera,“ poznamenal, no zároveň dodal, že dievčatá, ktoré spĺňajú základné kritériá súťaže musia len pozbierať odvahu.

Séria kastingových kôl vyvrcholí v nedeľu 29. januára na neverejnom semifinále, kde porota vyberie finálovú dvanástku Miss Slovensko 2012. Tá sa 7. februára predstaví verejnosti a po dvoch sústredeniach a prípravách sa stretne koncom apríla na finále, ktoré v priamom prenose odvysiela TV JOJ.


Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
Generálni reklamní partneri: Viaderm – pre krásu zvnútra, Edymax Holding
Hlavní reklamní partneri: Stavoing SK, cestovná kancelária Hydrotour, Volkswagen, Matador, Double Tree by Hilton Bratislava, AquaCity Poprad, CasaMia, UNIS
Reklamní partneri: ilovesale.sk, Frederique Constant
Oficiálni dodávatelia: Piellux – kožená galantéria, Štúdio Good Vibes
Mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Slovenský Telegraf, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, BlueSky media, Adspace

Zdieľajte