Miss Slovensko 2018: Finalistky si užívajú každý jeden deň

Spoločné sústredenia súťaže Miss Slovensko majú okrem oficiálneho pracovného programu preveriť aj tímový duch jednotlivých finalistiek. Každá síce súťaží za seba, ale každá sa uchádza o titul, ktorý bude počas nasledujúceho roka spájaný s viacerými spoločnými podujatiami.

Fotografovanie editoriálu pre magazín Eva-hriešne dobrá, nakrúcanie divokej jazdy k hlasovaniu o Miss Drive, príprava bilboardu, nakrúcanie vizitiek k hlasovaniu o EVA Miss Sympatia 2018 či predstavovanie noviniek GOSH Copenhagen naplnili program druhého sústredenia v Bratislave do poslednej minúty. ,,Dievčatá mali skutočne nabitý program, ale zvládli to na jednotku. Sú výborný tím, ktorý sa vie navzájom podporiť a je s nimi radosť pracovať, pretože štábu pozitívna nálada len prácu uľahčuje,“ povedala riaditeľka súťaže Miss Slovensko Karolína Chomisteková.

Najviac dal finalistkám, ale aj štábu, zabrať pripravovaný editoriál pre magazín Eva-hriešne dobrá. Anton Karpita fotografoval na rôznych miestach, takže presuny jednotlivých skupiniek museli byť dokonale naplánované a dievčatá dochvíľne. ,,Veľká vďaka patrí ľuďom, ktorí editoriál pripravovali, ale aj tým, ktorí nechali vo svojich priestoroch realizovať naše predstavy – svadobného salónu Wem, hotelu DoubleTree by Hilton, fittness centru Fit.co či Slovenskému národnému divadlu, kde sa realizovala príprava bilboardu, “ dodala Chomisteková.

O styling počas fotenia editoriálu sa postaral stylista súťaže Alexander Lindov a o vizáž a vlasy sa dievčatám partneri projektu – Gosh Copenhagen a kaderníci štúdia Pierot. Fotografovanie editoriálu i bilboardu mal na starosti Anton Karpita a zákulisie príprav mapovala fotografka Nina Skaliková.

____________________________________________________________________

Organizátori: Produkčný dom FORZA, agentúra Oklamčák Production, TV JOJ
Generálni reklamní partneri: HYUNDAI, NOVIS Poisťovňa
Hlavní reklamní partneri: cestovná kancelária Hydrotour, GOSH Copenhagen, AquaCity Poprad, spoločnosť LGM, DoubleTree by Hilton Bratislava, Silicon
Reklamní partneri: Pierot Exclusive, Eurovea, Chateau Földváry, àla Palla, Unimedia, Omnia Holding SE, Omnia 2000, Omnia Motors, Omnia KLF, Almatrans
Oficiálni dodávatelia: Simone Pérèle, Avène, minerálna voda Korunní, Gothal Liptovská Osada, zlatníctvo Loretta, svadobný salón WEM, Stella Artois, Bepon, Fresh Garden Salads, Topankovo, Danyela art, Shine and Shine, Le Diamant Rose
Mediálni partneri: Nový Čas, eva – hriešne dobrá, Rádio Jemné, denník Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, tlačová agentúra SITA

 

 

Zdieľajte