Každý hlas v Miss Sympatia podporí charitatívnu zbierku

Hlasujte za Miss Marionnaud a vyhrajte
19. marca 2012
Televízne upútavky podporia hlasovanie o Miss Sympatia
26. marca 2012
Hlasujte za Miss Marionnaud a vyhrajte
19. marca 2012
Televízne upútavky podporia hlasovanie o Miss Sympatia
26. marca 2012

V rámci prestížnej súťaže Miss Slovensko 2012 sa na stredu 4. apríla pripravuje verejná charitatívna iniciatíva, ktorej výťažok bude určený rodinám s detskými onkologickými pacientmi.

Zbierku, ktorá v plnej výške doplní výťažok z hlasovania o Miss Sympatia 2012, inicioval príbeh vicemiss Slovensko 2003 a dnes statočnej maminy Miroslavy Halmi Luberdovej. Koncom minulého roka diagnostikovali jej, ani nie dvojročnému synovi Riškovi, leukémiu. Dnes obidvaja bojujú so všetkými nástrahami ťažkej liečby a keďže Mirka osobne spoznala mnoho problémov, ktorými musia malí pacienti a ich rodiny prejsť, rozhodla sa spojiť svoje meno s iniciatívou v rámci projektu Miss Slovensko. A pomôcť tak rodinám, ktoré rovnaký boj zvádzajú každý jeden deň.

nadacia.joj.sk/miss-slovensko/pravdivy-pribeh-mirka-halmi-vicemiss-slovensko-2003-statocne-bojuje-so-svojim-riskom.html

Finalistky Miss Slovensko 2012 chystajú túto celoslovenskú iniciatívu spoločne s Nadáciou TV JOJ a osobnosťami televíznej obrazovky, víťazkami Miss Slovensko z predchádzajúcich ročníkov, ale aj moderátormi rádia Europa 2.  Detským onkologickým pacientom bude v plnej výške venovaný aj výťažok z hlasovania o Miss Sympatia 2012, ktoré začalo 19. marca a potrvá až do posledných minút priameho prenosu z finále Miss Slovensko 27. apríla.

Vždy aktuálne info o zbierke nájdete www.forza.sk na www.nadacia.joj.sk


Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ

Generálni reklamní partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, Viaderm – pre krásu zvnútra
Hlavní reklamní partneri: Stavoing SK, cestovná kancelária Hydrotour, Volkswagen, Matador, Opera SL Group, Double Tree by Hilton Bratislava, Marionnaud parfumérie a značka Artdeco, AquaCity Poprad, Elesko, ilovesale.sk, Esthetic, Topfest
Reklamní partneri: Edymax Holding, Frederique Constant, GrandCastle, Chateau Földváry, Barzzuz, Wellness Life, Emel
Oficiálni dodávatelia: Piellux – kožená galantéria, Štúdio Good Vibes, Pierot Exclusive, aftershock London
Mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Slovenský Telegraf, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, BlueSky media, Adspace, Willmark

 

Zdieľajte