Súťaž MISS štartuje do druhého desaťročia

Lucia Debnárová sa vrátila z Miss International 2005
28. septembra 2005
Castingy MISS 2006 odštartovali v Košiciach
19. novembra 2005

Slogan „Staň sa novou MISS!“ dominuje úvodnej kampani prestížnej súťaži krásy, ktorá vstupuje do druhého desaťročia. O novinkách, ktoré nový ročník prináša,  informovali  novinárov na tlačovej konferencii v hoteli Holiday Inn hlavní organizátori súťaže, ktorými sú Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA. Výnimočnosť záverečného gala programu podčiarkne inovovaná dramaturgia, obsadenie realizačného tímu, a neprehliadnuteľnou zmenou bude aj zmena priestoru záverečného galavečera, ktorý sa uskutoční v apríli budúceho roka. Jednou z noviniek je aj post riaditeľky súťaže MISS , ktorou sa stala modelka a tvár známa zo smotánkovských akcií Lucia Hablovičová.

Súťaž MISS sa začína samotným vyhlásením nového ročníka prostredníctvom mediálnej kampane. Tá sa oproti minulým ročníkom začína skôr, avšak jej forma zostáva. Vo vybraných  printových médiách je uverejnená prihláška do súťaže, ktorú je  potrebné poslať spolu s fotografiou tváre a postavy do 11.11.2005 na adresu Produkčného domu FORZA.  Minulý rok sa do súťaže prihlásilo takmer tisíc dievčat, ktoré museli splniť podmienky účasti. Tie sú rovnaké aj v tomto ročníku: záujemkyne musia byť slobodné, bezdetné, musia mať slovenskú štátnu príslušnosť,  výšku nad 170 cm a v deň konania finále súťaže musia byť vo veku od 18 do 24 rokov.

Prihlášky do súťaže budú zverejňované počas nasledujúcich niekoľko týždňov. Na ich základe budú dievčatá zaradené do siedmych regionálnych kastingov. Uskutočnia sa od 19. do 27. novembra v Košiciach, Poprade, Žiline, Banskej Bystrici, Trenčíne, Nitre a Bratislave. V hlavnom meste sa začiatkom decembra uskutoční aj neverejné semifinále a napokon v sobotu 14.  januára 2006  verejné predstavenie tucta finalistiek spolu s náhradníčkou.

Ďalšou etapou súťaže MISS 2006 je komplexná príprava finalistiek, ktorá okrem individuálnej prípravy zahŕňa aj dve sústredenia. Tie sú zamerané najmä na pohybovú prípravu dievčat. Z pohľadu adeptiek na najkrajšiu Slovenku sa však najväčšiemu záujmu teší práca renomovaných odborníkov v oblasti kozmetiky, popredných vizážistov či kaderníkov. Napokon v súťaži krásy môže zohrať úlohu každý detail. V tomto období prebiehajú aj prvé skúšky kostýmov a doplnkov ako aj nácvik choreografie na finálový večer.

Vyvrcholením projektu MISS 2006 už tradične býva slávnostné finále v priamom televíznom prenose. Rovnako ako v minulých ročníkoch si aj súťaž MISS 2006 zachová exkluzivitu  cenami pre víťazku. Okrem iného na ňu čaká aj ročná honorovaná zmluva s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, luxusný osobný automobil BMW radu 1 s výbavou „M Sport“ a exotický letecký zájazd. V hre sú aj ďalšie honorované zmluvy, ďalšie 2 osobné automobily BMW 1, exotické letecké zájazdy a mnoho ďalších hodnotných cien pre všetky úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na medzinárodné súťaže krásy ako Miss World, Miss International či Miss Europe.


Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2006 sú: BMW a módna kolekcia BMW lifestyle, Bonaqua – prameň vašej krásy, Terno – stávková kancelária. Hlavní reklamní partneri: Baťa, cestovná kancelária Hydrotour, hotel Holiday Inn, Kobok, Galéria Andrej Smolák, časopis Kamarát. Reklamným partnerom je Víno Nitra.  Mediálni partneri: Rádio Okey, denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka a Star, mesačníky Eva, Rebecca, Auto Magazín, Miau, goldMAN a goldCAR, SITA a TASR.

Zdieľajte