Castingy MISS 2006 odštartovali v Košiciach

Súťaž MISS štartuje do druhého desaťročia
29. septembra 2005
Miss World 2005 získala Islanďanka
11. decembra 2005

Jedenásty ročník prestížnej súťaže krásy MISS vstupuje do ďalšej etapy. Organizátori súťaže, ktorými sú Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA, odštartovali castingom v košickom hoteli Slovan týždňové výberové kolo, v ktorom sa rozhodne o semifinalistkách tejto súťaže krásy. Úlohou odbornej poroty je vybrať niekoľko desiatok dievčat, z ktorých vzíde na neverejnom bratislavskom semifinále tucet adeptiek. Pozvanie do poroty prijali Jozef Oklamčák, fotograf Jakub Klimo, vizážistka Klára Surdusová, Štefan Skrúcaný, riaditeľka súťaže MISS Lucia Hablovičová a I. vicemiss 2005 Katarína Holáňová .

Každoročne sa do súťaže MISS prihlási približne tisíc dievčat, ktoré musia musia byť slobodné, bezdetné, musia mať slovenské občianstvo,  výšku nad 170 cm a v deň konania finále súťaže musia byť vo veku od 18 do 24 rokov.

Harmonogram výberových castingov MISS 2006
sobota        19. november   14,00 – 17,00 hod.    Košice, hotel Slovan
nedeľa        20. november   14,00 – 17,00 hod.    Poprad, hotel Satel
pondelok    21. november   14,00 – 17,00 hod.    Žilina, hotel Slovakia
utorok         22. november   14,00 – 17,00 hod.    Banská Bystrica, hotel Lux
streda         23. november   14,00 – 17,00 hod.    Trenčín, ODA
štvrtok        24. november   14,00 – 17,00 hod.    Nitra, PKO
nedeľa        27. november   14,00 – 17,00 hod.    Bratislava, hotel Holiday Inn 

Organizátori sa snažia vyjsť v ústrety aj adeptkám, ktoré písomnú prihlášku nestihli poslať v určenom termíne. Ak spĺňajú podmienky účasti v súťaži, môžu sa bez vopred zaslanej prihlášky zúčastniť priamo na castingu, ktorý im z termínového alebo geografického hľadiska najlepšie vyhovuje. Z neverejného semifinále 4. decembra 2005 napokon vzíde tucet finalistiek spolu s náhradníčkou. Finálová zostava sa na verejnosti po prvýkrát predstaví v sobotu 14. januára 2006 na slávnostnom predstavení finalistiek MISS 2006 v bratislavskom hoteli Holiday Inn.

Vyvrcholením projektu MISS 2006 bude slávnostné finále v priamom televíznom prenose, ktorého výnimočnosť podčiarkne inovovaná dramaturgia, zmenený priestor a obsadenie realizačného tímu. Jednou z noviniek je aj post riaditeľky súťaže MISS , ktorou sa stala modelka a moderátorka Lucia Hablovičová. Rovnako ako v minulých ročníkoch aj súťaž MISS 2006 podčiarkne svoju exkluzivitu cenami pre víťazku. Okrem iného na ňu čaká aj ročná honorovaná zmluva s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, luxusný osobný automobil BMW radu 1 s výbavou „M Sport“ a exotický letecký zájazd. V hre sú aj ďalšie honorované zmluvy, ďalšie 2 osobné automobily BMW 1, exotické letecké zájazdy a mnoho ďalších hodnotných cien pre všetky úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na medzinárodné súťaže krásy  Miss World, Miss International či Miss Europe.


Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2006 sú: BMW a módna kolekcia BMW lifestyle, Bonaqua – prameň vašej krásy, Terno – stávková kancelária. Hlavní reklamní partneri: Baťa, športová značka Power, cestovná kancelária Hydrotour, hotel Holiday Inn, Kobok, Galéria Andrej Smolák, časopis Kamarát. Reklamnými partnermi sú Víno Nitra a Air France. Mediálni partneri: Rádio Okey, denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka a Star, mesačníky Eva, Rebecca, Auto Magazín, Miau, goldMAN a goldCAR, SITA, TASR, Rádio Dúha, Rádio Zet, N Rádio a Žilinský večerník.

Zdieľajte