Na Miss 2005 vystúpia aj Natasha Bedingield či Arash

Hlasovanie MISS SYMPATIA a MISS INTERNET v plnom prúde
7. marca 2005
Missky jazdili v Rakúsku na BMW
5. apríla 2005
Hlasovanie MISS SYMPATIA a MISS INTERNET v plnom prúde
7. marca 2005
Missky jazdili v Rakúsku na BMW
5. apríla 2005

V programe slávnostného finále Miss 2005 v sobotu 9. apríla sa verejnosť môže tešiť na množstvo osobností, s ktorými je spojených uplynulých deväť ročníkov tejto prestížnej súťaže. Predstavia sa Milan Lasica, Adriana Sklenaříková, Jiří Bartoška, Marek Vašut, Jarmila Hargašová, Števo Skrúcaný, Martin Nikodým, ale aj Janek Ledecký, skupina Blackmilk, Jožo Ráž, Peter Nagy a skupina Gladiator. Účasť v porote, okrem iných osobností prisľúbil aj Christian Karembeu, známy futbalista a manžel Adriany Sklenaříkovej. Najväčším lákadlom však nepochybne bude v súčasnosti jedna z najpopulárnejších speváčok  Natasha Bedingfield z Veľkej Británie či exotický spevák Arash, ktorého preslávil hit Boro Boro.

Do finále Miss 2005 však ešte stále zostávajú necelé 3 týždne, počas ktorých sa finalistky aj organizátori intenzívne venujú nácviku a prípravám na deň „D“. Svoje tradičné miesto v príprave má tradične výjazdový novinársky deň.  Predstavuje atraktívnu možnosť nahliadnuť do zákulisia prípravy počas druhého sústredenia finalistiek v Grand hoteli PERMON v Podbanskom uprostred nádhernej prírody Vysokých Tatier. Po týždňovom sústredení, ktorého dôležitou súčasťou je nácvik choreografie či nakrúcanie relácie Deka, čaká dievčatá už len samotné finále. Uskutoční sa v bratislavskom Dome odborov – Istropolis v priamom prenose TV MARKÍZA v sobotu 9. apríla 2005 v réžii Vlada Balka.
Z pohľadu finalistiek predstavuje novinársky deň od ich verejného predstavenia koncom januára ďalšie stretnutie s médiami. Od svojej januárovej mediálnej premiéry  dievčatá absolvovali dôležitú časť prípravy. Odohrávala sa prevažne v kaderníckych a kozmetických salónoch, čo bude môcť široká verejnosť oceniť nielen počas samotného finále, ale už aj počas prebiehajúcej mediálnej kampane prostredníctvom inzerátov a televíznej upútavky na hlasovanie o MISS SYMPATIA či na webovej stránke www.forza.sk pri hlasovaní o MISS INTERNET. Dievčatá majú za sebou majú množstvo hodín strávených pre televíznymi kamerami či objektívom fotografa Jakuba Klima, ktorý je autorom fotografií finalistiek Miss 2005.

Miss 2005 získa spolu s korunkou slovenskej kráľovnej krásy získa aj automobil BMW radu 1, ročnú honorovanú zmluvu s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún či  cestu okolo sveta. Ďalšie hodnotné ceny čakajú nielen  na I. a II. VICEMISS, ale aj na všetky finalistky a náhradníčku. Víťazka hlasovania verejnosti, MISS SYMPATIA 2005, sa takisto môže tešiť na BMW radu 1. Tretí automobil BMW radu 1 získa vyžrebovaný účastník SMS hlasovania o Miss Sympatia. Ďalšiu možnosť vyjadriť sympatie svojej favoritke majú aj priaznivci internetu, pre ktorých je určené  hlasovanie o Miss internet. Internetové hlasovanie prebieha od 7. marca do 8. apríla 2005 do 24,00 hod.


Generálnymi reklamnými partnermi Miss 2005 sú: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, cestovná kancelária Hydrotour a Kúpele Dudince – voda, ktorá lieči. Hlavní  reklamní partneri: Baťa, Reebok, hotel Holiday Inn a Air France. Reklamní partneri: kozmetická firma Mary Kay, odevná značka Fornarina, Reda – dodávateľ reklamných predmetov, Víno Nitra, spol. s r.o., Green Art – kvetinové dekorácie, Grand hotel Permon a GAMO – informačné technológie. Oficiálni dodávatelia: Lýdia Eckhardt, Alice Abraham, Unique – Jana Pištejová, Samsung – jedinečný štýl mobilných telefónov, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, Zoracentrum, Zlatokov, Olympus – značka klasických a digitálnych fotoaparátov a Modeta Style. Mediálni partneri: televízia Markíza, Rádio Okey, Rádio Okey Top, denníky Nový čas a Šport, týždenníky Markíza a Slovenka, mesačníky Eva, Rebecca, Auto Magazín, Goldman, Miau, N Rádio, Rádio Dúha, Rádio Kiks, Žilinský večerník, TASR a spoločnosť ISPA.

Zdieľajte