Hlasovanie MISS SYMPATIA a MISS INTERNET v plnom prúde

Predstavili sa finalistky MISS 2005
16. januára 2005
Na Miss 2005 vystúpia aj Natasha Bedingield či Arash
22. marca 2005
Predstavili sa finalistky MISS 2005
16. januára 2005
Na Miss 2005 vystúpia aj Natasha Bedingield či Arash
22. marca 2005

Jubilejný ročník prestížnej súťaže krásy vstupuje do ďalšej etapy, počas ktorej v TV Markíza, denníkoch Nový čas a Šport, týždenníkoch Markíza a Slovenka ako aj v mesačníkoch Eva, Rebecca, Auto Magazín, Gold Man a Miau budú uverejnené portréty všetkých dvanástich finalistiek Miss 2005. Súčasťou  celostranových inzerátov sú pravidlá hlasovania verejnosti o najsympatickejšiu finalistku Miss 2005. Hlasovať prostredníctvom SMS správ bude možné až do skončenia súťažnej časti slávnostného finále Miss 2005 9. apríla 2005. Meno najsympatickejšej finalistky sa verejnosť dozvie v priamom prenose 9. apríla. Miss Sympatia 2005 získa osobný automobil BMW radu 1. Ďalšie BMW radu 1 je určené pre vyžrebovaného účastníka SMS hlasovania. Jeho meno sa verejnosť dozvie v relácii Doma s Markíza v pondelok 11. apríla 2005. Podrobné pravidlá hlasovania o Miss sympatia 2005 nájdete na www.forza.sk.

Ďalšiu možnosť vyjadriť sympatie svojej favoritke majú aj priaznivci internetu, pre ktorých je určené  hlasovanie o Miss internet. Internetové hlasovanie prebieha od 7. marca do 8. apríla 2005 do 24,00 hod. Aj v tomto prípade čakajú či už na víťazku ankety Miss internet 2005 alebo na vyžrebovaného hlasujúceho internetistu zaujímavé a hodnotné ceny. Na Miss internet 2005, ktorej meno sa verejnosť dozvie v priamom prenose 9. apríla, čaká digitálny fotoaparát Mju 500 Digital, ktorý venuje Olympus. Na  vyžrebovaného účastníka internetového hlasovania čaká odmena v podobe poukazu na nákup tovaru v hodnote 30.000,- Sk, ktorý venuje MANIA, špecializované predajne slnečných okuliarov.

Generálnymi reklamnými partnermi Miss 2005 sú: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, cestovná kancelária Hydrotour a Kúpele Dudince – voda, ktorá lieči. Hlavní  reklamní partneri: Baťa, Reebok, hotel Holiday Inn a Air France. Reklamní partneri: kozmetická firma Mary Kay, odevná značka Fornarina, Reda – dodávateľ reklamných predmetov, Víno Nitra, spol. s r.o., Green Art – kvetinové dekorácie, Grand hotel Permon a GAMO – informačné technológie. Oficiálni dodávatelia: Lýdia Eckhardt, Alice Abraham, Samsung – jedinečný štýl mobilných telefónov, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, Zoracentrum, Olympus – značka klasických a digitálnych fotoaparátov a Modeta Style.

Zdieľajte