Predstavili sa finalistky MISS 2005

V Košiciach odštartovali castingy na jubilejnú Miss 2005
13. decembra 2004
Hlasovanie MISS SYMPATIA a MISS INTERNET v plnom prúde
7. marca 2005

Zástupcom médií, reklamným partnerom a ďalším pozvaným hosťom sa v bratislavskom hoteli Holiday Inn predstavili adeptky na titul najkrajšej Slovenky v jubilejnom 10. ročníku súťaže krásy MISS 2005. Slávnostné finále prestížnej súťaže spolu s dekorovaním desiatej slovenskej kráľovnej krásy sa uskutoční v priamom prenose TV Markíza 9. apríla. Hlavnými organizátormi súťaže MISS 2005 sú Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a televízia MARKÍZA.
Finalistky jubilejného ročníka prestížnej súťaže krásy predstavila prítomným hosťom moderátorka večera Lucia Hablovičová. Tucet finalistiek spolu s náhradníčkou sa predviedol v módnej kolekcii značky Unique módnej návrhárky Jany Pištejovej. Už tradične nemohli chýbať ani predchádzajúce „missky“ na čele s úradujúcou Miss 2004 Máriou Sándorovou, ktorá svoje žezlo odovzdá svojej nástupkyni už o necelé tri mesiace.
V tomto roku sa do súťaže MISS prihlásilo 920 dievčat, ktoré spĺňali podmienky účasti: slobodná, bezdetná, slovenské občianstvo,  výška nad 170 cm a v deň konania finále vek od 18 do 24 rokov. Následne boli všetky prihlásené dievčatá zaradené do piatich regionálnych castingov. Uskutočnili sa od 13. do 19. decembra minulého roka v Košiciach, Banskej Bystrici, Žiline, Nitre a Bratislave. V hlavnom meste sa pred týždňom uskutočnilo aj neverejné semifinále, na ktorom sa zúčastnilo 52 dievčat zo všetkých slovenských regiónov.
Ďalšou etapou MISS 2005 je komplexná príprava finalistiek, ktorá zahŕňa aj dve týždňové sústredenia. Zamerané sú najmä na pohybovú prípravu dievčat či mediálny tréning. Z pohľadu dievčat sa však najväčšiemu záujmu teší práca renomovaných odborníkov v oblasti kozmetiky, popredných vizážistov či kaderníkov. Napokon v súťaži krásy môže zohrať úlohu každý detail. Táto fáza prípravy zahŕňa aj fotografovanie dievčat, o ktoré sa  premiérovo postará mladý slovenský fotograf Jakub Klimo. V tomto období prebiehajú aj prvé skúšky kostýmov a doplnkov spolu s nácvikom choreografie.
Projekt MISS 2005 vyvrcholí slávnostným finále v sobotu 9. apríla 2005. Rovnako ako v minulých ročníkoch si aj súťaž MISS 2005 zachová exkluzivitu  cenami pre víťazku. Okrem iného na ňu čaká aj ročná honorovaná zmluva s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, luxusný osobný automobil BMW radu 1 a exotický letecký zájazd. V hre sú aj ďalšie honorované zmluvy, ďalšie 2 osobné automobily BMW 1, exotické letecké zájazdy a mnoho ďalších hodnotných cien pre všetky úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na medzinárodné súťaže krásy ako Miss World, Miss International či Miss Europe.


Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2005 sú: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky , BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, cestovná kancelária Hydrotour a Kúpele Dudince – voda, ktorá lieči. Hlavní  reklamní partneri: Baťa, Reebok, hotel Holiday Inn a Air France. Reklamní partneri: kozmetická značka Mary Kay, Grand hotel Permon a GAMO – informačné technológie. Mediálni partneri: televízia Markíza, Rádio Okey, Rádio Okey Top, denníky Nový čas a Šport, týždenníky Markíza a Slovenka, mesačníky Eva, Rebecca, Auto Magazín, Goldman, Miau, N Rádio, Rádio Dúha, Rádio Kiks, Žilinský večerník, TASR a spoločnosť ISPA.

Zdieľajte