Missky jazdili v Rakúsku na BMW

Na Miss 2005 vystúpia aj Natasha Bedingield či Arash
22. marca 2005
Miss 2005 sa stala Ivica Sláviková
9. apríla 2005
Na Miss 2005 vystúpia aj Natasha Bedingield či Arash
22. marca 2005
Miss 2005 sa stala Ivica Sláviková
9. apríla 2005

Na automobilovom polygóne v rakúskom Pachfurthe si pod dohľadom jazdeckého inštruktora vyskúšali finalistky MISS 2005 jazdu na nových BMW radu 1. Rovnaké auto je určené aj pre víťazku sobotňajšieho finále MISS 2005, ktoré sa uskutoční v bratislavskom Dome odborov – Istropolis v priamom prenose TV Markíza už v sobotu 9. apríla 2005. Zdokonaľovací vodičský výcvik už tradične pre nádejné majiteľky BMW radu 1 pripravil generálny reklamný partner MISS 2005, spoločnosť AWT Bavaria, oficiálny dovozca a predajca automobilov BMW a MINI v Slovenskej republike, ktorý do súťaže venuje spolu tri automobily BMW radu 1.

Niekoľko dní pred finále možno konštatovať, že od svojej mediálnej premiéry na januárovom verejnom predstavení absolvovali finalistky Miss 2005 kompletnú prípravu. Okrem formovania postavy a nácviku choreografie v telocvični či fitcentre sa odohrávala vo fotoateliéroch a televíznych štúdiách, kde vznikali fotografie a dokrútky do mediálnej kampane. Pobyt v kaderníckych a kozmetických salónoch mohla široká verejnosť oceniť už počas prebiehajúcej mediálnej kampane prostredníctvom inzerátov a televíznej upútavky na hlasovanie o MISS SYMPATIA a MISS INTERNET na portáli www.forza.sk.

Finále MISS 2005 sa uskutoční v bratislavskom Dome odborov – Istropolis v réžii Vlada Balka. V programe sa postupne predstavia mnohé známe osobnosti, ktoré sú spojené s deväťročnou históriou tejto súťaže. Napríklad Milan Lasica a Adriana Sklenaříková, Jiří Bartoška, Marek Vašut, Jarmila Hargašová, Števo Skrúcaný, Martin Nikodým, ale aj Janek Ledecký, skupina Black Milk, Jožo Ráž alebo Peter Nagy a skupina Gladiator. Účasť v porote, okrem iných osobností prisľúbil aj Christian Karembeu. Najväčším lákadlom však nepochybne bude v súčasnosti jedna z najpopulárnejších speváčok  Natasha Bedingfield z Veľkej Británie či exotický spevák Arash, ktorého preslávil hit Boro Boro.

Spolu s korunkou získa jubilejná MISS 2005 aj automobil BMW radu 1, ročnú honorovanú zmluvu s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún či  cestu okolo sveta. Ďalšie hodnotné ceny čakajú nielen  na I. a II. VICEMISS, ale aj na všetky finalistky a náhradníčku. Víťazka hlasovania verejnosti, MISS SYMPATIA 2005, ktorá vzíde z SMS hlasovania, sa takisto môže tešiť na BMW radu 1. Tretí automobil BMW radu 1 získa vyžrebovaný účastník SMS hlasovania o MISS SYMPATIA.

Ďalšiu možnosť vyjadriť sympatie svojej favoritke majú ešte stále aj priaznivci internetu, pre ktorých je určené  hlasovanie o MISS INTERNET. Internetové hlasovanie prebieha od 7. marca do 8. apríla 2005 do 24,00 hod. Aj v tomto prípade čakajú či už na víťazku ankety Miss internet 2005 alebo na vyžrebovaného hlasujúceho internetistu zaujímavé a hodnotné ceny. Tradične nechýba ani hlasovanie akreditovaných novinárov o MISS PRESS, pričom vyžrebovaný hlasujúci novinár získa televízor značky Panasonic.


Generálnymi reklamnými partnermi Miss 2005 sú: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, cestovná kancelária Hydrotour a Kúpele Dudince – voda, ktorá lieči. Hlavní  reklamní partneri: Baťa, Reebok, hotel Holiday Inn a Air France. Reklamní partneri: kozmetická firma Mary Kay, odevná značka Fornarina, Reda – dodávateľ reklamných predmetov, Víno Nitra, spol. s r.o., Green Art – kvetinové dekorácie, Grand hotel Permon a GAMO – informačné technológie. Oficiálni dodávatelia: Lýdia Eckhardt, Alice Abraham, Unique – Jana Pištejová, Samsung – jedinečný štýl mobilných telefónov, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, Zoracentrum, Zlatokov, Olympus – značka klasických a digitálnych fotoaparátov a Modeta Style. Mediálni partneri: televízia Markíza, Rádio Okey, Rádio Okey Top, denníky Nový čas a Šport, týždenníky Markíza a Slovenka, mesačníky Eva, Rebecca, Auto Magazín, Goldman, Miau, N Rádio, Rádio Dúha, Rádio Kiks, Žilinský večerník, TASR a spoločnosť ISPA.

Zdieľajte