Veľkolepé finále MISS 2002

Záverečné sústredenie a PRESS DAY MISS 2002
26. marca 2002
Vyhlásenie súťaže MISS 2003
30. októbra 2002

Bratislava (13. apríl 2002). Bratislavský Istropolis sa opäť po roku stáva dejiskom veľkolepého finále prestížnej súťaže krásy MISS 2002, ktorú organizuje Produkčný dom FORZA v spolupráci s televíziou Markíza a agentúrou OKLAMČÁK Production. Skutočnosť, že ide o divácky atraktívny program potvrdzuje tradične vysoká  sledovanosť. V minulom roku dosiahla 46,5 %,  podiel na trhu sa počas priameho prenosu vyšplhal na rekordných 60,8 %.

Projekt MISS 2002 sa začal už na jeseň minulého roka, kedy organizátori vyhlásili nový ročník spolu s dátumom a miestom konania výberových castingov. Na tie boli dievčatá pozvané na základe prihlášok, ktorých uzávierka bola na konci roka. Po úvodnom výberovom kole už udalosti nabrali rýchly spád. Niekoľko desiatok dievčat sa zúčastnilo na neverejnom semifinále, z ktorého vzišla finálová dvanástka a náhradníčka. Verejnosť ich mala možnosť prvýkrát vidieť finalistky koncom januára.

Dôležitou časťou strednej fázy projektu sú okrem fotografovania portrétov a nakrúcania televíznej upútavky aj dve týždňové sústredenia. Prvé sa konalo začiatkom februára v bratislavskom hoteli Holiday Inn. Okrem základnej pohybovej prípravy bolo zamerané na  voľbu optimálneho stylingu,  vizáže a účesu  každej finalistky. Hostiteľom dievčat počas druhého  sústredenia, ktoré  sa konalo tesne pre Veľkou nocou,  bol štvorhviezdičkový hotel PERMON v Podbanskom.

Možnosť nahliadnuť do zákulisia záverečnej fázy prípravy finalistiek a stretnutie s realizačným tímom a zástupcami organizátorov a reklamných či mediálnych partnerov napĺňa už tradične organizovaný PRESS DAY. Zástupcovia médií z celého Slovenska tak môžu exkluzívne vyspovedať nielen finalistky, ale aj všetkých zúčastnených odborníkov.  Stretnutie s novinármi je dôležité aj pre finalistky, pretože tak majú prvú veľkú možnosť  prezentácie vlastnej osobnosti pre zástupcami médií.

Súčasťou novinárskeho dňa bola prezentácia nového modelu osobného automobilu TOYOTA COROLLA, ktorý predstavuje novinku na  automobilovom  trhu. Tento automobil je zároveň jednou z cien pre MISS 2002. Ďalší automobil TOYOTA YARIS získa MISS SYMPATIA ako aj vyžrebovaný hlasujúci účastník audiotexového hlasovania. Jeho meno prezradí v pondelkovej relácií Doma s Markízou osobne MISS SYMPATIA.

V programe samotného finále, ktorého sprievodcami sú Jarmila Hargašová a Štefan Skrúcaný, vsadili organizátori v prvom rade na tucet atraktívnych dievčat. Príjemné očakávania najmä zo strany verejnosti však určite vyvolávajú aj všeobecne známe a populárne hity, ktoré počas galaprogramu zaspievajú  rovnako známe a populárne osobnosti populárnej hudby. Pozvanie organizátorov prijala speváčka  Samantha Fox, duo Baccara, skupina ABC a spevák Limahl.

Dôležitú úlohu zohráva v projekte MISS 2002 mediálna podpora, o ktorú sa postarali televízia Markíza, Rádio Okey,  denníky Nový čas, Národná obroda a Šport, týždenníky Markíza, Slovenka a Prekvapenie, mesačníky Ženský magazín, Miau, Maxi Super a Auto Magazín a Harmónia, billboardová spoločnosť ISPA a  tlačová agentúra SITA. Poďakovanie za mediálnu podporu pri organizovaní castingov patrí aj Žilinskému večerníku, Košickému večeru, N Rádiu a Rádiu Kiks.

Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2002 sú WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, Česká poisťovňa – Slovensko, CK Hydrotour, FAJNE a Toyota Motor Slovakia. Hlavnými reklamnými partnermi sú športové oblečenie Reebok, hotel Holiday Inn, Celox Viničné – výstavba rodinných domov, Auto Rotos – autosalón a autoservis Rača a Istropolis Cinema. Reklamnými partnermi sú Hotel Permon, značka Meryl, Beauty salón WO-MAN a GAMO Banská Bystrica. Oficiálni dodávatelia: kozmetika BOURJOIS Paríž, obuv značky MIXER, modely značky Lýdia Eckhardt, MÖTIVI, ZEBRA a LEVI´S.

Zdieľajte