Bratislava (30. október 2002). Tlačová konferencia hlavných organizátorov už tradične otvára nový ročník súťaže krásy MISS 2003, ktorej slávnostné finále sa spolu s dekorovaním novej slovenskej kráľovnej krásy uskutoční v priamom televíznom prenose v sobotu 26. apríla budúceho roka. Hlavní organizátori súťaže MISS 2003, ktorými sú aj v tomto roku Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA, sa opäť pokúsia v priamom prenose pripraviť divácky atraktívny program, ktorého sledovanosť naposledy dosiahla rekordnú hodnotu 47,8 % a podiel na trhu dosiahol 60,9 %.
Projekt MISS 2003 má niekoľko etáp. Prvou z nich je samotné vyhlásenie nového ročníka prostredníctvom masívnej mediálnej kampane. Vo vybraných printových médiách je uverejnená prihláška do súťaže, ktorú je potrebné poslať spolu s fotografiou tváre a postavy do konca tohto roka na adresu Produkčného domu FORZA. Minulý rok sa do súťaže prihlásilo 1278 dievčat, ktoré museli splniť podmienky účasti. Tie sú rovnaké aj v tomto ročníku: záujemkyne musia byť slobodné, bezdetné, musia mať slovenskú štátnu príslušnosť, výšku nad 170 cm a v deň konania finále musia byť vo veku od 18 do 24 rokov.
Prihlášky do súťaže budú zverejňované počas nasledujúcich necelých dvoch mesiacov. V tomto období, najneskôr do konca decembra, by už mali byť všetky vyplnené prihlášky v Produkčnom dome FORZA tak, aby mohli byť všetky dievčatá zaradené do 4 regionálnych castingov, ktoré sa uskutočnia v polovici januára budúceho roka v Košiciach, Banskej Bystrici, Nitre a Bratislave. V hlavnom meste sa vzápätí uskutoční aj neverejné semifinále a napokon v sobotu 25. januára 2003 verejné predstavenie 12 finalistiek spolu s náhradníčkou.
Druhou etapou súťaže MISS 2003 je komplexná príprava finalistiek, ktorá okrem individuálnej prípravy zahŕňa aj dve sústredenia. Tie sú zamerané najmä na pohybovú prípravu dievčat. Z pohľadu adeptiek na najkrajšiu Slovenku sa však najväčšiemu záujmu teší práca renomovaných odborníkov v oblasti kozmetiky, popredných vizážistov a kaderníkov. Napokon ide o súťaž krásy, kde môže zohrať úlohu každý detail. V tomto období prebiehajú aj prvé skúšky kostýmov a doplnkov ako aj nácvik choreografie na finálový večer.
Záverečnou etapou projektu MISS 2003 je slávnostné finále v priamom televíznom prenose. Rovnako ako v minulých ročníkoch si aj súťaž MISS 2003 zachová exkluzivitu cenami pre víťazku. Okrem iného na ňu čaká aj ročná honorovaná zmluva s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, osobný automobil BMW Compact a exotický letecký zájazd. V hre sú aj ďalšie honorované zmluvy, 2 osobné automobily, zájazdy a mnoho hodnotných cien pre ďalšie úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na medzinárodné súťaže krásy ako Miss World, Miss International či Miss Europe.
Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2003 sú: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, cestovná kancelária Hydrotour, FAJNE a AWT BAVARIA výhradný importér a predajca značiek BMW a MINI na Slovensku. Hlavnými reklamnými partnermi sú: športové oblečenie Reebok, Galéria Galant – akademického maliara Juraja Tkáčika, výrobno-obchodná spoločnosť Herstek, PM Zbrojníky, Technolim – riešenie pre mäsovýrobu a hotel Holiday Inn. Reklamným partnerom je značka ZEBRA. Mediálnymi partnermi sú: Rádio Okey, TOP Rádio, denníky Nový čas, Národná obroda, Šport a Košický večer, týždenníky Markíza, Slovenka a Prekvapenie, mesačníky Ženský magazín, AUTO Magazín, Harmónia, Maxi Super a Kamarát, spoločnosť ISPA a tlačová agentúra SITA.