Vyhlásenie súťaže MISS 2003

Veľkolepé finále MISS 2002
13. apríla 2002
Verejné predstavenie finalistiek MISS 2003
25. januára 2003
Veľkolepé finále MISS 2002
13. apríla 2002
Verejné predstavenie finalistiek MISS 2003
25. januára 2003

Bratislava (30. október 2002). Tlačová konferencia hlavných organizátorov už tradične otvára nový ročník súťaže krásy MISS 2003, ktorej slávnostné finále sa spolu s dekorovaním novej slovenskej kráľovnej krásy uskutoční v priamom televíznom prenose v sobotu 26. apríla budúceho roka. Hlavní organizátori súťaže MISS 2003, ktorými sú aj v tomto roku Produkčný dom FORZA v spolupráci s  agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA, sa opäť pokúsia v priamom prenose pripraviť divácky atraktívny program, ktorého sledovanosť naposledy dosiahla rekordnú hodnotu 47,8 % a podiel na trhu dosiahol 60,9 %.

Projekt MISS 2003 má niekoľko etáp. Prvou z nich je samotné vyhlásenie nového ročníka prostredníctvom masívnej mediálnej kampane. Vo vybraných  printových médiách je uverejnená prihláška do súťaže, ktorú je  potrebné poslať spolu s fotografiou tváre a postavy do konca tohto roka na adresu Produkčného domu FORZA.  Minulý rok sa do súťaže prihlásilo 1278 dievčat, ktoré museli splniť podmienky účasti. Tie sú rovnaké aj v tomto ročníku: záujemkyne musia byť slobodné, bezdetné, musia mať slovenskú štátnu príslušnosť,  výšku nad 170 cm a v deň konania finále musia byť vo veku od 18 do 24 rokov.

Prihlášky do súťaže budú zverejňované počas nasledujúcich necelých dvoch mesiacov. V tomto období, najneskôr do konca decembra, by už mali byť všetky vyplnené prihlášky v Produkčnom dome  FORZA tak, aby mohli byť všetky dievčatá zaradené do 4 regionálnych castingov, ktoré sa uskutočnia v polovici januára budúceho roka v Košiciach, Banskej Bystrici, Nitre a Bratislave. V hlavnom meste sa vzápätí uskutoční aj neverejné semifinále a napokon v sobotu 25.  januára 2003 verejné predstavenie 12 finalistiek spolu s náhradníčkou.

Druhou etapou súťaže MISS 2003 je komplexná príprava finalistiek, ktorá okrem individuálnej prípravy zahŕňa aj dve sústredenia. Tie sú zamerané najmä na pohybovú prípravu dievčat. Z pohľadu adeptiek na najkrajšiu Slovenku sa však najväčšiemu záujmu teší práca renomovaných odborníkov v oblasti kozmetiky, popredných vizážistov a kaderníkov. Napokon ide o súťaž krásy, kde môže zohrať úlohu každý detail. V tomto období prebiehajú aj prvé skúšky kostýmov a doplnkov ako aj nácvik choreografie na finálový večer.

Záverečnou etapou projektu MISS 2003 je slávnostné finále v priamom televíznom prenose. Rovnako ako v minulých ročníkoch si aj súťaž MISS 2003 zachová exkluzivitu  cenami pre víťazku. Okrem iného na ňu čaká aj ročná honorovaná zmluva s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, osobný automobil BMW Compact a exotický letecký zájazd. V hre sú aj ďalšie honorované zmluvy, 2 osobné automobily, zájazdy a mnoho hodnotných cien pre ďalšie úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na medzinárodné súťaže krásy ako Miss World, Miss International či Miss Europe.

Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2003 sú: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, cestovná kancelária Hydrotour, FAJNE a AWT BAVARIA výhradný importér a predajca značiek BMW a MINI na Slovensku.  Hlavnými reklamnými partnermi sú: športové oblečenie Reebok, Galéria Galant – akademického maliara Juraja Tkáčika, výrobno-obchodná spoločnosť Herstek, PM Zbrojníky, Technolim – riešenie pre mäsovýrobu a hotel Holiday Inn. Reklamným partnerom je značka ZEBRA. Mediálnymi partnermi sú: Rádio Okey, TOP Rádio, denníky Nový čas, Národná obroda, Šport a Košický večer, týždenníky Markíza, Slovenka a Prekvapenie, mesačníky Ženský magazín, AUTO Magazín, Harmónia, Maxi Super a Kamarát, spoločnosť ISPA a tlačová agentúra SITA.

Zdieľajte