Záverečné sústredenie a PRESS DAY MISS 2002

Verejné predstavenie finalistiek MISS 2002
26. januára 2002
Veľkolepé finále MISS 2002
13. apríla 2002

Hotel PERMON Podbanské (26. marec 2002). Záverečné sústredenie už tradične otvára posledné dejstvo  projektu prestížnej súťaže krásy MISS 2002, ktorú organizuje Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a televíziou MARKÍZA.  Hotel PERMON v Podbanskom sa tak na týždeň stáva prechodným domovom  pre dvanásť finalistiek spolu s jednou náhradníčkou finále MISS 2002.

Sedem dní záverečného sústredenia je zameraných na prípravu finalistiek  podľa požiadaviek, ktoré sú kladené na všetky účastníčky finále MISS 2002. Okrem nácviku choreografie, ktorú má na starosti choreograf Ivo Ladižinský, sa dievčatám spolu s poprednými slovenskými vizážistkami venuje aj kadernícky tím značky špičkovej vlasovej kozmetiky  WELLA, ale aj psychológ Michal Arpáš, ktorý má aj v tomto roku na starosti psychologickú prípravu finalistiek.

Dôležitou časťou záverečného sústredenia je rehabilitácia. Štvorhviezdičkový hotel PERMON v Podbanskom, z ktorého je krásny výhľad priamo na Kriváň, poskytuje po tejto stránke dievčatám skutočne maximum. Prakticky kompletná ponuka služieb tohto špičkového zariadenia je v súčasnosti dobre známa najmä zahraničnej klientele. O kvalite služieb tohto renomovaného hotela najlepšie svedčí skutočnosť, že záverečné sústredenie MISS 2002 sa koná v Hoteli PERMON už po tretíkrát.

Možnosť nahliadnuť do zákulisia prípravy finalistiek pod vedením odborníkov ako aj stretnutie s realizačným tímom a zástupcami organizátorov a reklamných či mediálnych partnerov napĺňa už tradične organizovaný PRESS DAY. Zástupcovia tlačených a elektronických médií z celého Slovenska tak môžu exkluzívne vyspovedať nielen finalistky, ale aj všetkých zúčastnených odborníkov.

Súčasťou novinárskeho dňa je prezentácia nového modelu osobného automobilu TOYOTA COROLLA, ktorý predstavuje novinku na  automobilovom  trhu. Tento automobil je zároveň jednou z cien pre MISS 2002. Ďalší automobil TOYOTA YARIS získa MISS SYMPATIA ako aj vyžrebovaný hlasujúci účastník audiotexového hlasovania.

Po skončení záverečného sústredenia sa budú dievčatá pripravovať individuálne, vrátane prípravy kostýmov, v ktorých sa predstavia v televíznom finále. Na plné obrátky prebieha aj príprava scény a priameho prenosu. Ako je známe, slávnostné finále MISS 2002 sa uskutoční v priamom prenose TV Markíza v sobotu 13. apríla 2002 v bratislavskom Istropolise v réžii Vlada Balka. V programe, ktorého sprievodcami budú Jarmila Hargašová a Štefan Skrúcaný, vystúpi britská speváčka  Samantha Fox, duo Baccara, skupina ABC či spevák Limahl, ktorý je známy aj z účinkovania v skupine Kaja Goo Goo.

Dôležitú úlohu zohráva v projekte MISS 2002 mediálna podpora, o ktorú sa postarali televízia Markíza, Rádio Okey,  denníky Nový čas, Národná obroda a Šport, týždenníky Markíza, Slovenka a Prekvapenie, mesačníky Ženský magazín, Miau, Maxi Super a Auto Magazín a Harmónia, billboardová spoločnosť ISPA a  tlačová agentúra SITA. Poďakovanie za mediálnu podporu pri organizovaní castingov patrí aj Žilinskému večerníku, Košickému večeru, N Rádiu a Rádiu Kiks.

Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2002 sú WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, Česká poisťovňa – Slovensko, CK Hydrotour, FAJNE a Toyota Motor Slovakia. Hlavnými reklamnými partnermi sú športové oblečenie Reebok, hotel Holiday Inn, Celox Viničné – výstavba rodinných domov, Auto Rotos – autosalón a autoservis Rača a Istropolis Cinema. Reklamnými partnermi sú Hotel Permon, značka Meryl, Beauty salón WO-MAN a GAMO Banská Bystrica, Oficiálni dodávatelia: kozmetika BOURJOIS Paríž, obuv značky MIXER, modely značky Lýdia Eckhardt, MÖTIVI, ZEBRA, LEVI´S.

Zdieľajte