Záverečné sústredenie MISS 2000

Verejné predstavenie finalistiek MISS 2000
12. februára 2000
Veľkolepé finále MISS 2000
29. apríla 2000

Hotel PERMON Podbanské (6. apríl 2000). Záverečné sústredenie MISS 2000 už tradične otvára posledné dejstvo celého projektu tejto prestížnej súťaže krásy, ktorú organizuje produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a televíziou MARKÍZA.  Hotel PERMON v Podbanskom sa tak na osem dní stal prechodným domovom  pre dvanásť finalistiek spolu s jednou náhradníčkou finále MISS 2000.

Osem dní záverečného sústredenia je charakteristických nabitým programom, ktorý má svoju pevnú štruktúru tak, aby príprava finalistiek prebiehala presne podľa požiadaviek, ktoré sú na všetky účastníčky finále MISS 2000 kladené. Okrem celkovej prípravy, ktorú má na starosti zástupca FORZY  Ivo Ladižinský, sa dievčatám spolu s tímom vizážistov venuje aj kadernícky tím značky špičkovej vlasovej kozmetiky  WELLA pod vedením kreatívneho kaderníka Luboša Birošíka.

Okrem fyzickej a pohybovej prípravy, v ktorej  dievčatá nacvičujú choreografiu, organizátori aj tento rok rátajú s pomocou psychológa. Túto časť prípravy má aj v tomto ročníku na starosti skúsený klinický psychológ Michal Arpáš. Hlavnou náplňou  skupinových a  individuálnych konzultácii je príprava finalistiek na zvýšenú psychickú záťaž a stres, ktorú so sebou finále MISS 2000 prináša.

Dôležitou časťou záverečného sústredenia je rehabilitácia. Štvorhviezdičkový Hotel PERMON v Podbanskom, z ktorého je krásny výhľad priamo na Kriváň, poskytuje po tejto stránke dievčatám skutočne maximum. Prakticky kompletná ponuka služieb tohto špičkového zariadenia je v súčasnosti dobre známa najmä zahraničnej klientele. Sústredenie MISS 2000 v Hoteli PERMON je v tomto smere obojstranne vítanou premiérou spolupráce.

Možnosť nahliadnuť do zákulisia prípravy finalistiek pod vedením odborníkov, ako aj stretnutie s realizačným tímom a  zástupcami organizátorov, reklamných, či mediálnych partnerov napĺňa už tradične organizovaný PRESS DAY. Zástupcovia tlačených a elektronických médií tak  môžu exkluzívne vyspovedať nielen finalistky, ale aj všetkých zúčastnených odborníkov.

Tohtoročnou novinkou je pózovanie finalistiek akademickému maliarovi Andrejovi Smolákovi. Jednou z cien pre všetky finalistky je totiž vlastný portrét, ktorý všetkým finalistkám venuje Galéria MIRO, ktorá má svoje filiálky v Snine, Prahe, Berlíne i v New Yorku.

Súčasťou novinárskeho dňa je prezentácia osobného automobilu TOYOTA YARIS Verso, ktorý predstavuje novinku na  automobilovom  trhu. Tento automobil je zároveň jednou z cien pre MISS 2000. Ďalší automobil TOYOTA YARIS získa MISS SYMPATIA ako aj vyžrebovaný hlasujúci divák. Automobily do súťaže venovala spoločnosť Toyota Motor Slovakia, ktorá je zároveň oficiálnym prepravcom. O poistenie všetkých troch automobilov sa postarala Dopravná poisťovňa, a.s.

Po skončení záverečného sústredenia sa budú dievčatá pripravovať individuálne, vrátane prípravy kostýmov, v ktorých sa predstavia v televíznom finále. Na plné obrátky prebieha aj príprava scény a priameho prenosu. Ako je známe, slávnostné finále MISS 2000 sa uskutoční v priamom prenose TV Markíza v sobotu, 29. apríla 2000 v bratislavskom Istropolise v réžii Vlada Balka.


Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2000 sú oficiálny dodávateľ vlasovej kozmetiky Wella, Finlandia Grand Prix, Oriflame – švédska prírodná kozmetika, oficiálny dodávateľ pleťových prípravkov, mejkapu a oficiálnej vône Serene, SCP Ružomberok a Toyota Motor Slovakia. Hlavnými reklamnými partnermi sú Dopravná posťovňa, a.s., Reebok, Hotel Holiday Inn, Transpetrol, a.s., Superstar Model Of The World, Kartágo Tours, Harmanecké papierne, a.s. a GAMO Banská Bystrica. Reklamnými partnermi MISS 2000 sú CK Leonardo, Hotel Permon, TP Hotel Družba, Food Investment, Kobok, Anceta – športovo-reklamná agentúra, Galéria Miro, Medmilk Veľký Meder a Orman. Mediálnymi partnermi MISS 2000 sú denníky Nový čas a Národná obroda, týždenníky Markíza a Slovenka, mesačníky Cosmopolitan, Ženský magazín, Top Slovakia a Profi Auto, Rádio Twist, billboardová spoločnosť ISPA a tlačová agentúra SITA.

Zdieľajte