Verejné predstavenie finalistiek MISS 2000

Projekt MISS 2000 vstupuje do ďalšej etapy
7. januára 2000
Záverečné sústredenie MISS 2000
6. apríla 2000

Bratislava (12. február 2000). Verejným predstavením finalistiek vstúpila súťaž krásy  MISS 2000 do ďalšej etapy. Celý  projekt odštartoval  už vlani na jeseň, kedy organizátori, ktorými sú produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a televíziou MARKÍZA,  vyhlásili nový ročník prestížnej súťaže krásy s magickým letopočtom 2000.

Projekt MISS 2000 má niekoľko etáp. Samotné vyhlásenie súťaže bolo sprevádzané masívnou  mediálnou kampaňou v elektronických a tlačených  médiách, ktoré uverejňovali prihlášku do súťaže. Na jej základe boli všetky prihlásené uchádzačky pozvané na jeden zo štyroch výberových  kastingov. Tie sa uskutočnili na regionálnom princípe počas štyroch januárových víkendov.

Do súťaže MISS 2000 sa prihlásilo celkovo 1 853 dievčat. Na kastingu v Nitre sa zúčastnilo 287 uchádzačiek, v Banskej Bystrici 326 dievčat a  v Košiciach 451 adeptiek. Najpočetnejšiu účasť zaznamenal  posledný kasting, na ktorom sa v Bratislave zúčastnilo 532 dievčat. Do neverejného semifinále, ktoré sa uskutočnilo 4. februára v Bratislave,  postúpilo 68 semifinalistiek.

Prvá  naozaj ťažká  úloha  čakala na výberovú porotu na záver semifinále, kedy musela zverejniť mená dvanástich finalistiek spolu s dvoma náhradníčkami. Neľahkú úlohu mali spomedzi všetkých členov poroty najmä modelingoví odborníci Miro Šimonič a Ivo Ladižinský z produkčného domu FORZA, či vizážistka Mária Miklošková, ktorých úloha spočívala v profesionálne prísnom  zhodnotení  zovňajšku adeptiek.

Nemenej dôležitá, aj keď zdanlivo jednoduchšia úloha čakala  na psychológa.  Michal Arpáš  v individuálnom rozhovore s každou adeptkou na finále skúmal ich motiváciu, komunikačné schopnosti a odolnosť voči stresu. Skúsenosti z minulých ročníkov MISS jednoznačne potvrdili význam poznania  osobnostnej zložky dievčat, ktorá môže vo finále zohrať rozhodujúcu úlohu.

Po verejnom predstavení  finalistiek a náhradníčok médiám, reklamným partnerom projektu ako aj širokej verejnosti  ich čakajú dve týždňové sústredenia v hoteloch TP Družba v Senci a Permon v Podbanskom, fotografovanie a dokrútky. Samotnému finále, ktoré sa uskutoční v priamom prenose TV MARKÍZA v sobotu, 29. apríla, bude predchádzať predfinálové sústredenie v bratislavskom hoteli Holiday Inn.

Korunku najkrajšej Slovenke odovzdá úradujúca MISS 1999 Andrea Verešová. Spolu s korunkou získa MISS 2000 aj osobný automobil Toyota Yaris Verso, poistený v Dopravnej poisťovni, a.s.. Okrem toho víťazka získa ročnú honorovanú zmluvu na 1 milión korún, zájazd do Juhoafrickej republiky od cestovnej kancelárie Leonardo, športové oblečenie Reebok v hodnote 50 000 Sk, plavky a spodnú bielizeň TIMO, kozmetické balíčky a ďalšie ceny.

Naprázdno neodídu ani I. a II. VICEMISS 2000, na ktoré čaká takisto celý rad hodnotných cien. Rovnako tak všetky finalistky vrátane náhradníčok dostanú od cestovnej kancelárie Kartágo Tours  týždňový zájazd do Tunisu, kompletnú sadu švédskej prírodnej kozmetiky Oriflame, športové oblečenie Reebok, či  sadu vlasovej kozmetiky Wella.

Na MISS SYMPATIA 2000 čaká osobný automobil Toyota Yaris.  Výherca ďalšej Toyoty Yaris bude v priamom prenose  vyžrebovaný spomedzi účastníkov audiotexovej súťaže. Okrem toho bude vyhlásená a patrične odmenená aj MISS PRESS, MISS INTERNET a  MISS najkrajšie vlasy. Tieto tituly  predstavujú spolu s profesionálnymi zmluvami výborný odrazový mostík do sveta modelingu.

Dôležitú úlohu zohráva v projekte MISS 2000 mediálna spolupráca. Spolu s tradičným mediálnymi partnermi, nezávislým denníkom Nový čas, denníkom Národná obroda, týždenníkmi Markíza a Slovenka, mesačníkom Ženský magazín a tlačovou agentúrou SITA, prikladajú  organizátori MISS 2000  veľký význam spolupráci s billboardovou spoločnosťou ISPA, Rádiom TWIST, či renomovaným zahraničným časopisom COSMOPOLITAN.

Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2000 sú WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, FINLANDIA GRAND PRIX, ORIFLAME – švédska prírodná kozmetika a  SCP Ružomberok. Hlavnými reklamnými partnermi sú TOYOTA Motor Slovakia, Dopravná poisťovňa, a.s., Reebok, Harmanecké papierne, GAMO Banská Bystrica, Kartágo Tours a hotel Holiday Inn.

Zdieľajte