Etiketa v bratislavskej Chez Balzac

Toto sú nové finalistky MISS SLOVENSKO
12. mája 2021
Influencerku Fashionspy a finalistky Miss Slovensko 2021 spojili sociálne siete a sekt Hubert
27. mája 2021

Dvanásť finalistiek Miss Slovensko absolvovalo počas prvého stretnutia v Bratislave workshop etikety s majiteľom exkluzívnej reštaurácie Chez Balzac Ľubomírom Jančokom. Ako sa správne predstaviť, kto komu prvý podáva ruku ako prvý, kam si odložiť pri sedení kabelku, či dbať na spôsoby pri stolovaní sa učili s ľahkosťou a pomocou príbehov, ktoré im absolvent doktorátu na parížskej Sorbonne elegantne prednášal.

Sú momenty, kedy vám peniaze nestačia a musí nastúpiť vkus a vzdelanie. Tie sprevádza takt a umenie zdržanlivosti. Ale kde je hranica medzi inteligentným pôžitkom a zdržanlivosťou? Aj to bola filozofia tohto workshopu.  ,,Myslím si, že i pre finalistky vstupom do súťaže a absolvovaním tohto workshopu začína nový život. Sú to mladé elegantné dámy, ktoré dostali základ etikety pri stole  na britský i francúzsky spôsob. Všeobecne ale platí pravidlo, že pri stole treba myslieť najskôr na iných, až potom na seba,“ hovorí Ľubomír Jančok, ktorý je majiteľom Chez Balzac a zároveň autorom troch kníh o Francúzsku.

Dvanásť finalistiek súťaže Miss Slovensko bolo z workshopu nadšených. ,,Bolo to veľmi príjemné zakončenie nášho prvého spoločného stretnutia, ako finalistiek Miss Slovensko 2021. Mali sme na páni Jančoka veľa otázok, ale všetko nám veľmi príjemne vysvetlil. Tento kurz nám dal len a len to najlepšie,“ zhodli sa finalistky, ktoré v najbližších mesiacoch čakajú ďalšie kurzy a workshopy hodné titulu a značky Miss Slovensko.


Organizátori: LGM Production v spolupráci s Oklamčák Production a TV JOJ
Hlavní reklamní partneri: spoločnosť ISMONT – Riviéra Nitra, GOSH Copenhagen, DoubleTree by Hilton Bratislava, Dr. Martin zubná klinika, AquaCity Poprad, ENERGOGAS
Technologický partner: PLANEO Elektro
Reklamní partneri: XOXO Body & Mind, The Bridge – English Language Centre, NH COLLECTION PRAGUE CARLO IV, DEMI šport plus, PANASONIC, FITSHAKER, Omnia Holding SE, Omnia 2000, Omnia Motors, Omnia KLF, Fors-stav, R-media
Oficiálny sekt: HUBERT L´OriginalOficiálni dodávatelia: ENVY Therapy, LORETTA® wedding jewellery, svadobný salón WEM, vlasová kozmetika značky Gold Professional Haircare, Royal Cleaning Bratislava, Reštaurácia HEPPiApple Bratislava , Chez Balzac
Oficiálne plavky: RELLECIGA; Oficiálna obuv: Steve Madden; Produktoví partneri: Piz Buin – slnečná starostlivosť, Shine and Shine

Hlavný mediálny partner: Eva – hriešne dobrá
Mediálni partneri: Rádio Jemné, denník Šport, auto motor a šport, tlačová agentúra SITA, BigMedia

 

Zdieľajte