Kastingy súťaže Miss Slovensko 2015 sa začnú 22. januára

Miss GOSH Barbora Olejníková je prvou Miss s vlastnou vôňou
26. novembra 2014
Novou Miss World 2014 je kráska z Juhoafrickej republiky
15. decembra 2014

Prestížna súťaž krásy Miss Slovensko oslavuje 20. výročie a v týchto dňoch sa začala  kastingová kampaň k novému ročníku.

Riaditeľka súťaže a Miss Slovensko 2013 Karolína Chomisteková dostala zodpovednú úlohu, pripraviť 20. ročník tak, aby bol dôstojnou oslavou celého projektu. Kastingy sa začnú v druhej polovici januára 2015. Konkrétne, 22. januára v Košiciach (Hotel Centrum), 23. januára v Banskej Bystrici (Kongres hotel Dixon), 24. januára v Žiline (Boutique hotel Dubná Skala) a napokon 25. januára v Bratislave, v hoteli DoubleTree by Hilton. Presné časy kastingov nájdu záujemkyne na internetovej stránke www.forza.sk. Na tejto stránke sa môžu dievčatá zaregistrovať aj vopred.

Záujemkyne o postup do semifinále, ktoré sa uskutoční 1. februára v Bratislave, musia spĺňať nasledovné podmienky. V čase aprílového finále musia mať vek 18 – 23 rokov, byť slobodné, bezdetné, slovenskej štátnej príslušnosti a bez plastických operačných zákrokov. V povinnej výbave uchádzačiek o postup by nemali chýbať plavky, lodičky a fotografie.
Počas nasledujúcich mesiacov potom dievčatá prejdú dôkladnou prípravou na galavečer MISS SLOVENSKO 2015, ktorý bude zároveň aj oslavou 20. výročia. Neoddeliteľnou súčasťou projektu je aj silný charitatívny podtext. Výťažok z hlasovania o Miss Sympatia 2014 v celkovej výške 12 238 eur darovala organizácia Miss Slovensko Detskému kardiocentru na bratislavských Kramároch.
Víťazka súťaže získa postup na Miss World 2015, honorovanú zmluvu od Produkčného domu Forza,  Hyundai i20 novej generácie a viacero ďalších zaujímavých cien.
Začiatok oslavy dvadsiateho výročia súťaže symbolizuje v kastingovej kampani veľká torta v púdrovej farbe. Jej  autorkou je umelecká cukrárka Petra Zváčová z Art Cakes, ktorá v Anglicku získala titul Master PME za prácu s cukrovými hmotami, kráľovskú polevu a ručne modelované kvety z cukru. ,,Púdrová farba a jemné kvety sú symbolom nežnosti a dievčenského pôvabu. A práve taká je aj súťaž Miss Slovensko,” povedala riaditeľka súťaže Karolína Chomisteková.


Organizátori: Produkčný dom FORZA, agentúra Oklamčák production, TV JOJ
Hlavní reklamní partneri: Hyundai, GOSH Cosmetics, cestovná kancelária Hydrotour, AquaCity Poprad
Reklamný partner: Pierot Exclusive
Oficiálny dodávateľ: Fiorangelo
Partneri kastingov: Hotel Centrum Košice, Kongres hotel Dixon, Boutique Hotel Dubná Skala, DoubleTree by Hilton Bratislava
Mediálni partneri: Nový Čas, Eva, čas.sk, Rádio Jemné, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, SITA Slovenská tlačová agentúra

Zdieľajte