Missky boli lákadlom nielen pre mužských divákov

MISS Slovensko 2009 si prevzala automobil
20. apríla 2009
Bronzový klinec získala upútavka na Miss Slovensko 2009
29. apríla 2009
MISS Slovensko 2009 si prevzala automobil
20. apríla 2009
Bronzový klinec získala upútavka na Miss Slovensko 2009
29. apríla 2009

Korunováciu novej Miss Slovensko 2009 v piatkovom priamom prenose sledovalo 741 000 divákov, čo predstavuje trhový podiel 44,2 %.

Súťaž krásy, ktorú moderoval český herec a moderátor Jan Kraus, pozeralo najviac divákov v prešovskom (shr 56,7 %), žilinskom (shr 55,6 %) a banskobystrickom kraji (shr 52,5 %). Najvyšší podiel dosiahol tento ročník súťaže v cieľovej skupine žien vo veku od 15 do 24 rokov (shr 64,9 %).

V daný deň dosiahla TV Markíza v prime-time v cieľovej skupine 12+ denný podiel na trhu 39,6 %.

Počas programu sa divákom okrem dvanástky najkrajších Sloveniek predstavili napríklad Cigánski diabli, tanečná skupina Old School Brother a známe osobnosti zo slovenského šoubiznisu.

Miss Slovensko 2009 sa stala 20-ročná študentka práva Barbora Franeková zo Žiliny.

Zdieľajte