MISS Slovensko 2009 si prevzala automobil

Missky podpísali honorovanú zmluvu s Produkčným domom FORZA
20. apríla 2009
Missky boli lákadlom nielen pre mužských divákov
20. apríla 2009

Šťastná nositeľka titulu MISS Slovensko 2009 Barbora Franeková si v pondelok prevzala kľúče od nového automobilu Volkswagen Scirocco od Porsche Slovakia. Po slovenských cestách tak môže Barbora Franeková začať “uháňať” v legendárnom červenom osobnom automobile Scirocco.

Organizátori súťaže MISS Slovensko : Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production, TV Markíza.


Generálni reklamní partneri: Euronics – elektro z Vášho mesta, AquaCity Poprad – vodný raj pod Tatrami, Hydrotour – máme radi leto, Hypernova – Nízke euroceny nás bavia
Hlavní reklamní partneri: ECO – INVEST, Kúpele Brusno, oficiálna voda Brusnianka, Volkswagen, Falkensteiner Hotel Bratislava, Alizé, Fis Group Slovakia, Arent Development
Reklamní partneri: Pierot Exclusive, Miluna – Spirit Slovakia, Puma Slovakia, Bourjois, Fiorangelo, Slovenská pošta, Energo control, InetPro
Oficiálni dodávatelia: Domica Resort, Hotel Bonbón, Samsung, Unique, Jana Pištejová, Fero Mikloško
Mediálni partneri: Rádio Okey, Nový Čas, Zoznam.sk, Markíza, Žurnál, Nový Čas pre ženy, Život, Nový Čas Nedeľa, Eva, Rebecca, Šport, Kam do mesta, SITA, ISPA

Zdieľajte