Začal sa predaj lístkov na Miss Slovensko v sieti Eventim

Nové sushi bistro pre klasikov, ale aj vegetariánov
24. marca 2009
Finalistky Miss Slovensko odleteli na sústredenie do Popradu
29. marca 2009

Od piatku 27. marca 2009 sa začali  predávať lístky na slávnostné finále štrnásteho ročníka prestížnej súťaže Miss Slovensko 2009. Okrem divákov TV Markíza budú môcť milovníci krásy zažiť  naživo galaprogram priamo v Sibamac aréne v NTC, Bratislava. Slávnostné finále  spolu s dekorovaním štrnástej slovenskej kráľovnej krásy sa uskutoční v priamom prenose televízie Markíza 17. apríla 2009. „Záujemcovia si lístky môžu zakúpiť na sto predajných miestach sieti Eventim po celom Slovensku alebo cez internetovú stránku www.eventim.sk za cenu 7€“ povedal Martin Šesták z Produkčného domu Forza.“ Diváci sa môžu tešiť na dvanásť najkrajších dievčat Slovenska a viac ako päťdesiat účinkujúcich, medzi ktorými sa predstaví aj niekoľko zahraničných hostí“dodal Šesták.  Súťaž Miss Slovensko 2009 organizuje Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA.


Organizátori: Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production, televízia MARKÍZA
Generálni reklamní partneri: Euronics – elektro z Vášho mesta, AquaCity Poprad – vodný raj pod Tatrami, Hydrotour – máme radi leto, Hypernova – Nízke euroceny nás bavia Hlavní
Reklamní partneri: ECO – INVEST, Kúpele Brusno, oficiálna voda Brusnianka, Volkswagen, Falkensteiner Hotel Bratislava, Alizé, Fis Group Slovakia, Arent Development
Reklamní partneri: Pierot Exclusive, Miluna – Spirit Slovakia, Puma Slovakia, Bourjois, Fiorangelo, Slovenská pošta, Energo control, InetPro
Oficiálni dodávatelia: Domica Resort, Hotel Bonbón, Samsung, Unique, Jana Pištejová, Fero Mikloško
Mediálni partneri: Rádio Okey, Nový Čas, Zoznam.sk, Markíza, Žurnál, Nový Čas pre ženy, Život, Nový Čas Nedeľa, Eva, Rebecca, Šport, Kam do mesta, SITA, ISPA

Zdieľajte