Finalistky nakrúcali televíznu upútavku

Pre Missky rušné obdobie pokračuje
16. februára 2007
Novou MISS Slovensko 2007 sa stala Veronika Husárová
28. apríla 2007

Prípravy dvanásteho ročníka súťaže Miss Slovensko 2007 sú v plnom prúde. Termín finálového večera sa nezadržateľne blíži. Počas prvého marcového víkendu finalistky súťaže Miss Slovenko 2007 nakrúcali televíznu upútavku v ateliéroch v bratislavskej Dúbravke. Finalistky sa budú aj tohto roku, okrem hlavného titulu kráľovnej krásy, uchádzať o priazeň verejnosti a titul Miss Sympatia 2007.

Televízne upútavky sa začnú vysielať 5 týždňov pred samotným finále, ktoré sa uskutoční koncom apríla v priamom televíznom prenose zo Sibamac arény v NTC, Bratislava. Diváci budú môcť rozhodnúť SMS hlasmi o držiteľke titulu Miss Sympatia 2007, ktorá vyhrá novučičké auto značky BMW radu 1. Všetky finalistky majú priradené svoje SMS-kové číslo, na ktoré môžu diváci posielať svoje SMS hlasy od 19.marca  2007.

Väčšina dievčat ešte nikdy v živote nestála pred kamerou a dve ani pred objektívom profesionálneho fotografa a podľa slov finalistiek súťaže krásy:„to bola pre nás prvá veľká a neoceniteľná skúsenosť“. Najbližšie sa dievčatá spoločne stretnú na druhom sústredení vo Vysokých Tatrách.


Generálni reklamní partneri: BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, Harmony – nežný dotyk čistoty, Media Partner, PM Zbrojníky
Hlavní reklamní partneri: Baťa, športová značka Power, Hotel Holiday Inn, cestovná kancelária Hydrotour, EveryDay Fresh, InetPRO, Miss Model Organization
Reklamní partneri: štúdio krásy Pierot, Okamea
Oficiálni dodávatelia: Pupa Shop – Shopping Palace, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, SkyEurope Airlines, Canadian Bilingual Institute
Mediálni partneri: denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka, Star, mesačníky Eva, Rebecca, Harmónia, MIAU, GoldMAN, WELLness, LA FEMME, SITA, TASR, ISPA,  Plazma media, Rádio Okey, N – Rádio, Rádio Dúha.

Zdieľajte