MISS 2006 Magdaléna Šebestová si prevzala automobily BMW

MISS 2006 sa stala Magdaléna Šebestová
20. apríla 2006
Missky podpísali honorovanú zmluvu s Produkčným domom FORZA
24. apríla 2006

Šťastná nositeľka titulov MISS 2006, MISS SYMPATIA 2006 a MISS INTERNET 2006 Magdaléna Šebestová si dnes za prítomnosti svojich najbližších prevzala kľúče od nových automobilov BMW radu 1 z rúk zástupcu spoločnosti TEMPUS AWT Bavaria. Trojnásobná víťazka Magdaléna, sa tak od dnes teší dvom červeným “bavorákom“. Kľúče od automobilov jej slávnostne odovzdal konateľ spoločnosti TEMPUS AWT Bavaria Ing. Martin Sojka v rámci slávnostného eventu spoločnosti v priestoroch nového showroomu v Bratislave. Radosť z cien si nebude užívať Magdaléna sama, v relácii Doma s Markízou v pondelok 24. apríla 2006 vyžrebuje šťastlivca – jedného z hlasujúcich o MISS SYMPATIA, ktorý sa môže tešiť na finančnú výhru 500.000,- Sk.


Organizátori súťaže MISS: Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production, TV Markíza
Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2006 sú: BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, Bonaqua – prameň vašej krásy, Terno – stávková kancelária. Hlavní reklamní partneri: Baťa, športová značka Power, cestovná kancelária Hydrotour, hotel Holiday Inn, Kobok, štúdio krásy Pierot, Toshiba, farmaceutická spoločnosť Schering Slovakia a Slovenské liečebné kúpele Turčianske Teplice. Reklamnými partnermi sú: Air France, nábytkové štúdio Casa Mia, Diesel, Gamo – informačné technológie, Grand hotel Permon, Green Art – kvetinové dekorácie, Hypernova, Moravia Energo a Víno Nitra. Oficiálni dodávatelia: Grandhotel Starý Smokovec, InetPRO, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, Okamea, Panasonic Slovakia, Pupa Shop – Shopping Palace, Unique – Jana Pištejová. Mediálni partneri: denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka a Star, mesačníky Eva, Rebecca, Miau, goldMAN a goldCAR, SITA, TASR, Gerin, ISPA, Rádio Okey, Rádio Dúha, Rádio Zet, N-Rádio a Žilinský večerník.

Zdieľajte