MISS 2006 sa stala Magdaléna Šebestová

Finále Miss 2006 v znamení zmien a noviniek
6. apríla 2006
MISS 2006 Magdaléna Šebestová si prevzala automobily BMW
22. apríla 2006
Finále Miss 2006 v znamení zmien a noviniek
6. apríla 2006
MISS 2006 Magdaléna Šebestová si prevzala automobily BMW
22. apríla 2006

Dnešným slávnostným finále vyvrcholil 11. ročník prestížnej súťaže Miss, ktorej organizátormi sú Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA. Slovenskou kráľovnou krásy pre rok 2006 sa stala Magdaléna Šebestová. O víťazke titulu MISS SYMPATIA 2006 rozhodla verejnosť hlasovaním prostredníctvom SMS správ. Týmto titulom sa môže od dnes pýšiť rovnako Magdaléna Šebestová . Prvou VICEMISS 2006 sa stala Zuzana Lazová, titul druhej VICEMISS 2006 patrí Dagmar Ivanovej.

Príjemnú atmosféru finále MISS 2006 si diváci mohli dnes vychutnať nielen v Sibamac aréne, ale aj pri televíznych obrazovkách počas priameho prenosu TV MARKÍZA o 20.00 hodine. Miestom pre veľkolepú show bola po prvýkrát Sibamac aréna v Národnom tenisovom centre, ktorá poskytla priestor pre vytvorenie impozantnej scény v hodnote poldruha milióna slovenských korún. Jej vystavanie trvalo vyše 72 hodín.

Zárukou príjemnej zábavy bol nielen autor scenára – známy humorista Dano Dangl, ale aj účinkujúci: Zuzana Smatanová, Marián Čekovský, Zdenka Predná, Tina, hudobné skupiny Peha a Sax and Jay, Juraj Mokrý a Jaro Bekr s tanečnou skupinou Spin. Publikum ocenilo aj absolútnu a jedinečnú premiéru spoločnej skladby Mariána Čekovského so skupinou bubeníkov z Veľkej Británie The Dhol Foundation vytvorenou špeciálne pre finálový večer MISS 2006.

Finálovému večeru predchádzala intenzívna príprava dievčat v oblasti úpravy vizáže za pomoci dekoratívnej kozmetiky Pupa – značky, ktorá je dlhoročným partnerom aj talianskej súťaže krásy Miss, kaderníkov zo štúdia krásy Pierot, dievčatá obsolvovali tréningy choreografie, tréning hlasového prejavu a mediálneho vystupovania. O tom, že dokázali zúročiť náročnú prípravu, ktorou prešli od verejného predstavenia Miss 2006 14. januára 2006, ale aj krásu a šarm, ktoré dostali do vienka, sa diváci mohli presvedčiť počas dnešného slávnostného galaprogramu.

O osude 12 najatraktívnejších dievčat Slovenska súťaže MISS 2006 s postupovou nomináciou na medzinárodné súťaže krásy Miss World, Miss Europe a Miss International rozhodla hviezdna porota, ktorá pozostávala z dvanástich mediálne známych mužov na čele s predsedníčkou poroty – riaditeľkou súťaže Luciou Hablovičovou. Úlohu moderátorky si na chvíľu vyskúšali všetky finalistky pri predstavovaní jednotlivých porotcov: Štefan Skrúcaný, Ján Króner, Rastislav Žitný, Roman Luknár, Roman Juraško, Pepa Vojtek, Filip Renč, Josef Laufer, Jakub Klimo, Dušan Galis, Juraj Čobej a Pavol Hammel.

Finalistky, okrem trémy, počas večera “potrápili“ nádherné, ale i mimoriadne vysoké topánky na 12-centimetrových opätkoch špeciálnej kolekcie Baťa Miss Collection, ktorá pochádzala z dielne talianskych návrhárov. Krásu a šarm dievčat zvýraznila kolekcia koktejlových šiat od svetoznámeho talianskeho návrhára Roberta Cavalliho v hodnote približne 350 tisíc slovenských korún. Dokonca i ženskej polovičke moderátorskej dvojice – Zuzane Kanócz učarovali šaty od Cavalliho natoľko, že si ich zvolila pre moderovanie večera. Originálne modely večerných šiat 12 návrhárov z Čiech a Slovenska, ktoré finalistky predviedli v česko-slovenskej premiére, presiahli hodnotu 500 tisíc slovenských korún.

Korunku najkrajšej Slovenke roku 2006 odovzdala slovenská kráľovná krásy pre rok 2005 Ivica Sláviková. Spolu s korunkou získala MISS 2006 aj luxusný automobil BMW radu 1, ročnú honorovanú zmluvu s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, exotický zájazd a mnoho ďalších atraktívnych cien. Ďalšie hodnotné ceny čakali nielen na I. a II. VICEMISS, ale aj na všetky finalistky a náhradníčku. Pre Magdalénu Šebestovú bol dnešní večer mimoriadne šťastný, keďže ako víťazka hlasovania verejnosti, MISS SYMPATIA 2006, získala aj ďalší luxusný automobil BMW radu 1, vyžrebovaný účastník SMS hlasovania o MISS SYMPATIA získa finančnú výhru päťstotisíc slovenských korún.

Ďalšiu môžnosť vyjadriť sympatie svojej favoritke mali aj priaznivci internetu, pre ktorých bolo určené hlasovanie o MISS INTERNET. Internetové hlasovanie prebiehalo od 17. marca do 19. apríla 2006 do 24.00 hodiny. Aj v tomto prípade zvíťazila Magdaléna Šebestová, ktorá sa môže tešiť rovnako ako vyžrebovaný hlasujúci z atraktívnej ceny. Tradične nechýbalo ani hlasovanie akreditovaných novinárov o MISS PRESS, ktorí sa v prevažnej väčšine rozhodli venovať svoj hlas finalistke č. 4 Dominike Andrášovej. Aj v tomto prípade sú pre víťazku a vyžrebovaného hlasujúceho určené zaujímavé a hodnotné ceny. 11. ročník súťaže MISS bol obohatený ešte o jeden titul, a to MISS PUPA make up, o víťazke ktorého rozhodli odborníci v oblasti vizáže, ktorí dievčatá počas celej prípravy i finálového večera líčili. Týmto titulom sa od dnešného večera môže pýšiť Zuzana Lazová.


Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2006 sú: BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, Bonaqua – prameň vašej krásy, Terno – stávková kancelária. Hlavní reklamní partneri: Baťa, športová značka Power, cestovná kancelária Hydrotour, hotel Holiday Inn, Kobok, štúdio krásy Pierot, Toshiba, farmaceutická spoločnosť Schering Slovakia a Slovenské liečebné kúpele Turčianske Teplice. Reklamnými partnermi sú: Air France, nábytkové štúdio Casa Mia, Diesel, Gamo – informačné technológie, Grand hotel Permon, Green Art – kvetinové dekorácie, Hypernova, Moravia Energo a Víno Nitra. Oficiálni dodávatelia: Grandhotel Starý Smokovec, InetPRO, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, Okamea, Panasonic Slovakia, Pupa Shop – Shopping Palace, Unique – Jana Pištejová. Mediálni partneri: denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka a Star, mesačníky Eva, Rebecca, Miau, goldMAN a goldCAR, SITA, TASR, Gerin, ISPA, Rádio Okey, Rádio Dúha, Rádio Zet, N-Rádio a Žilinský večerník.

Zdieľajte