Missky v Tatrách

Predstavili sa finalistky Miss 2006
14. januára 2006
Missky na Výstave nábytku
11. marca 2006

Od verejného predstavenia finalistiek súťaže MISS 2006, ktorú organizuje Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA sa začal náročný kolotoč intenzívnych príprav na finálový večer, ktorý sa uskutoční v apríli. Jeho súčasťou sú dve týždňové sústredenia prvé v Grandhoteli Starý Smokovec a druhé v Grand hoteli Permon v Podbanskom kde sa budú dievčatám venovať profesionálni kaderníci a vizážisti, stylisti, choreograf a hlasová pedagogička.

V Starom Smokovci si dievčatá si dosýta užili nielen prítomnosť kamier – sústredenie je totiž súčasťou dokumentov, ktoré odvysiela TV Markíza, ale aj Vodný svet a čaro zimných radovánok. Najväčší úspech u všetkých finalistiek mala jazda na sánkarskej dráhe.


Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2006 sú: BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, Bonaqua – prameň vašej krásy, Terno – stávková kancelária. Hlavní reklamní partneri: Baťa, športová značka Power, cestovná kancelária Hydrotour, hotel Holiday Inn, Kobok, štúdio krásy Pierot, farmaceutická spoločnosť Schering a Slovenské liečebné kúpele Turčianské Teplice. Reklamnými partnermi sú Air France, nábytkové štúdio Casa Mia, Diesel, Grand hotel Permon, Green Art – kvetinové dekorácie a Víno Nitra.  Oficiálni dodávatelia: Grandhotel Starý Smokovec, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, Pupa shop – Shopping Palace, Unique – Jana Pištejová. Mediálni partneri: denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka a Star, mesačníky Eva, Rebecca, Miau, goldMAN a goldCAR, SITA, TASR, Gerin, ISPA, Rádio Okey, Rádio Dúha, Rádio Zet, N-Rádio a Žilinský večerník.

Zdieľajte