Predstavili sa finalistky Miss 2006

Miss World 2005 získala Islanďanka
11. decembra 2005
Missky v Tatrách
28. februára 2006
Miss World 2005 získala Islanďanka
11. decembra 2005
Missky v Tatrách
28. februára 2006

Začiatok roka 2006 znamená pre jedenásty ročník súťaže krásy MISS aj vstup do ďalšej etapy. Organizátori súťaže, ktorými sú Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA, predstavili v bratislavskom hoteli Holiday Inn finalistky tejto prestížnej súťaže krásy. Tucet finalistiek a náhradníčku vybrala odborná porota zo 76  adeptiek počas neverejného semifinále, ktoré sa uskutočnilo 4. decembra minulého roka v Bratislave. O finalistkách rozhodla odborná porota, do ktorej prijali pozvanie Jozef Oklamčák, fotograf Jakub Klimo, vizážistka Klára Surdusová, Štefan Skrúcaný, riaditeľka súťaže MISS Lucia Hablovičová a I. vicemiss 2005 Katarína Holáňová. Celkovo sa do súťaže MISS prihlásila približne tisícka dievčat, ktoré musia musia byť slobodné, bezdetné, musia mať slovenské občianstvo,  výšku nad 170 cm a v deň konania finále súťaže musia byť vo veku od 18 do 24 rokov. O postup do semifinále sa uchádzali na siedmych regionálnych castingoch, ktoré sa uskutočnili v druhej polovici novembra.

Finalistky jubilejného ročníka prestížnej súťaže krásy predstavil prítomným hosťom moderátor večera Štefan Skrúcaný. Tucet finalistiek spolu s náhradníčkou sa predviedol v módnej kolekcii značky Unique módnej návrhárky Jany Pištejovej a v topánkach značky Baťa, kolekcia Miss bola navrhnutá tímom talianskych dizajnérov špeciálne pre túto súťaž. O úpravu vlasov sa postaralo Štúdio krásy Pierot. Už tradične nemohli chýbať ani predchádzajúce „missky“ na čele s úradujúcou Miss 2005 Ivicou Slávikovou, ktorá svoje žezlo odovzdá svojej nástupkyni už o tri mesiace.

Ďalšou etapou MISS 2006 je komplexná príprava finalistiek, ktorá zahŕňa aj dve týždňové sústredenia. Zamerané sú najmä na pohybovú prípravu dievčat či mediálny tréning. Z pohľadu dievčat sa však najväčšiemu záujmu teší práca renomovaných odborníkov v oblasti kozmetiky, popredných vizážistov či kaderníkov. Napokon v súťaži krásy môže zohrať úlohu každý detail. Táto fáza prípravy zahŕňa aj fotografovanie dievčat, o ktoré sa  aj v tomto roku postará mladý slovenský fotograf Jakub Klimo. V tomto období prebiehajú aj prvé skúšky kostýmov a doplnkov spolu s nácvikom choreografie.

Vyvrcholením projektu MISS 2006 bude slávnostné finále v priamom televíznom prenose, ktorého výnimočnosť podčiarkne inovovaná dramaturgia, zmenený priestor a obsadenie realizačného tímu. Jednou z noviniek je aj post riaditeľky súťaže MISS , ktorou sa stala modelka a moderátorka Lucia Hablovičová. Rovnako ako v minulých ročníkoch aj súťaž MISS 2006 podčiarkne svoju exkluzivitu cenami pre víťazku. Okrem iného na ňu čaká aj ročná honorovaná zmluva s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, luxusný osobný automobil BMW radu 1 s výbavou „M Sport“ a exotický letecký zájazd. V hre sú aj ďalšie honorované zmluvy, ďalšie 2 osobné automobily BMW 1, exotické letecké zájazdy a mnoho ďalších hodnotných cien pre všetky úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na medzinárodné súťaže krásy  Miss World, Miss International či Miss Europe.


Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2006 sú: BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, Bonaqua – prameň vašej krásy, Terno – stávková kancelária. Hlavní reklamní partneri: Baťa, športová značka Power, cestovná kancelária Hydrotour, hotel Holiday Inn, Kobok, Galéria Andrej Smolák, časopis Kamarát. Reklamnými partnermi sú Air France, Grand hotel Permon, Green Art – kvetinové dekorácie a Víno Nitra, spol. s r.o..  Oficiálni dodávatelia: Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, Unique – Jana Pištejová. Mediálni partneri: Rádio Okey, denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka a Star, mesačníky Eva, Rebecca, Miau, goldMAN a goldCAR, SITA, TASR, Rádio Dúha, Rádio Zet, N-Rádio a Žilinský večerník.

Zdieľajte