Bratislava (31. október 2001). Spoločná tlačová konferencia hlavných organizátorov už tradične otvára nový ročník súťaže krásy MISS 2002, ktorej slávnostné finále sa spolu s dekorovaním novej slovenskej kráľovnej krásy uskutoční v priamom televíznom prenose v sobotu 13. apríla budúceho roka. Hlavní organizátori súťaže MISS 2002, ktorými sú aj v tomto roku Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a televíziou MARKÍZA, sa opäť pokúsia pripraviť divácky atraktívny program, ktorého sledovanosť v minulom roku dosiahla počas priameho prenosu rekordnú hodnotu 46,5 %.
Projekt MISS 2002 má niekoľko etáp. Prvou z nich je samotné vyhlásenie nového ročníka prostredníctvom masívnej mediálnej kampane. Vo vybraných tlačených médiách je zároveň uverejnená prihláška do súťaže, ktorú je potrebné poslať spolu s fotografiou tváre a postavy do konca roka na adresu Produkčného domu FORZA. Minulý rok sa do súťaže prihlásilo 1278 dievčat, ktoré museli splniť podmienky účasti. Podmienky účasti sú aj v tomto ročníku rovnaké: záujemkyne musia byť slobodné, bezdetné, musia mať slovenskú štátnu príslušnosť, výšku nad 170 cm a v deň konania finále musia byť vo veku od 18 do 24 rokov.
Prihlášky do súťaže budú zverejňované počas nasledujúcich necelých dvoch mesiacov. V tomto období, najneskôr do konca decembra, by už mali byť všetky prihlášky v produkčnom dome FORZA tak, aby mohli byť všetky dievčatá zaradené do 4 regionálnych castingov, ktoré sa uskutočnia v polovici januára budúceho roka v Košiciach, Banskej Bystrici, Nitre a Bratislave. V hlavnom meste sa vzápätí uskutoční aj neverejné semifinále a na konci januára verejné predstavenie 12 finalistiek spolu s náhradníčkami.
Druhou etapou je komplexná príprava finalistiek, ktorá okrem individuálnej prípravy zahŕňa aj dve sústredenia. Tie sú zamerané najmä na pohybovú prípravu dievčat. Z pohľadu adeptiek na najkrajšiu Slovenku sa však najväčšiemu záujmu teší práca renomovaných odborníkov v oblasti kozmetiky, popredných vizážistov a kaderníkov. Napokon ide o súťaž krásy, kde môže zohrať úlohu každý detail. V tomto období prebiehajú aj prvé skúšky kostýmov a doplnkov na finálový večer.
Záverečnou etapou je slávnostné finále v priamom televíznom prenose. Rovnako ako v minulých ročníkoch si aj súťaž MISS 2002 zachová exkluzivitu cenami pre víťazku. Okrem iného na ňu čaká aj ročná honorovaná zmluva s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, nový model osobného automobilu TOYOTA Corolla a exotický letecký zájazd. V hre sú aj ďalšie honorované zmluvy, osobný automobil, zájazdy a mnoho hodnotných cien pre ďalšie úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na medzinárodné súťaže krásy – Miss World, Miss International či Miss Europe.
Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2002 sú: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, Česká poisťovňa Slovensko, AGW – Vaša cesta istoty, cestovná kancelária Hydrotour a Toyota Motor Slovakia. Hlavnými reklamnými partnermi sú: Poisťovňa Drukos, športové oblečenie Reebok, Grafobal Skalica, Mediaprint – Kapa, Kobok – výrobca krbov, U.S. Steel Košice, Sektorové kuchyne Camelot a hotel Holiday Inn. Mediálnymi partnermi sú: Rádio Okey, denníky Nový čas, Národná obroda a Šport, týždenníky Markíza a Slovenka, mesačníky Ženský magazín, AUTO Magazín, Dorotka, Maxi Super a Miau , spoločnosť ISPA a tlačová agentúra SITA.
Viac informácií Vám v Produkčnom dome FORZA poskytne
PhDr. Július Kuruc
PR manažér
0904 700 303
e-mail: ks.azrof@ojag