Vyhlásenie súťaže MISS 2002

Veľkolepé finále MISS 2001
21. apríla 2001
Verejné predstavenie finalistiek MISS 2002
26. januára 2002
Veľkolepé finále MISS 2001
21. apríla 2001
Verejné predstavenie finalistiek MISS 2002
26. januára 2002

Bratislava (31. október 2001). Spoločná tlačová konferencia hlavných organizátorov už tradične otvára nový ročník súťaže krásy MISS 2002, ktorej slávnostné finále sa spolu s dekorovaním novej slovenskej kráľovnej krásy uskutoční v priamom televíznom prenose v sobotu 13. apríla budúceho roka. Hlavní organizátori súťaže MISS 2002, ktorými sú aj v tomto roku Produkčný dom FORZA v spolupráci s  agentúrou OKLAMČÁK Production a televíziou MARKÍZA, sa opäť pokúsia pripraviť divácky atraktívny program, ktorého sledovanosť v minulom roku dosiahla počas priameho prenosu rekordnú hodnotu 46,5 %.

Projekt MISS 2002 má niekoľko etáp. Prvou z nich je samotné vyhlásenie nového ročníka prostredníctvom masívnej mediálnej kampane. Vo vybraných  tlačených médiách je zároveň uverejnená prihláška do súťaže, ktorú je  potrebné poslať spolu s fotografiou tváre a postavy do konca roka na adresu Produkčného domu FORZA. Minulý rok sa do súťaže prihlásilo 1278 dievčat, ktoré museli splniť podmienky účasti. Podmienky účasti sú aj v tomto ročníku rovnaké: záujemkyne musia byť slobodné, bezdetné, musia mať slovenskú štátnu príslušnosť,  výšku nad 170 cm a v deň konania finále musia byť vo veku od 18 do 24 rokov.

Prihlášky do súťaže budú zverejňované počas nasledujúcich necelých dvoch mesiacov. V tomto období, najneskôr do konca decembra, by už mali byť všetky prihlášky v produkčnom dome  FORZA tak, aby mohli byť všetky dievčatá zaradené do 4 regionálnych castingov, ktoré sa uskutočnia v polovici januára budúceho roka v Košiciach, Banskej Bystrici, Nitre a Bratislave. V hlavnom meste sa vzápätí uskutoční aj neverejné semifinále a na konci januára verejné predstavenie 12 finalistiek spolu s náhradníčkami.

Druhou etapou je komplexná príprava finalistiek, ktorá okrem individuálnej prípravy zahŕňa aj dve sústredenia. Tie sú zamerané najmä na pohybovú prípravu dievčat. Z pohľadu adeptiek na najkrajšiu Slovenku sa však najväčšiemu záujmu teší práca renomovaných odborníkov v oblasti kozmetiky, popredných vizážistov a kaderníkov. Napokon ide o súťaž krásy, kde môže zohrať úlohu každý detail. V tomto období prebiehajú aj prvé skúšky kostýmov a doplnkov na finálový večer.

Záverečnou etapou je slávnostné finále v priamom televíznom prenose. Rovnako ako v minulých ročníkoch si aj súťaž MISS 2002 zachová exkluzivitu  cenami pre víťazku. Okrem iného na ňu čaká aj ročná honorovaná zmluva s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, nový model osobného automobilu TOYOTA Corolla a exotický letecký zájazd. V hre sú aj ďalšie honorované zmluvy, osobný automobil, zájazdy a mnoho hodnotných cien pre ďalšie úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na medzinárodné súťaže krásy – Miss World, Miss International či Miss Europe.

Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2002 sú: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, Česká poisťovňa Slovensko, AGW – Vaša cesta istoty, cestovná kancelária Hydrotour  a Toyota Motor Slovakia. Hlavnými reklamnými partnermi sú: Poisťovňa Drukos, športové oblečenie Reebok, Grafobal Skalica, Mediaprint – Kapa, Kobok – výrobca krbov, U.S. Steel Košice, Sektorové kuchyne Camelot a hotel Holiday Inn. Mediálnymi partnermi sú: Rádio Okey, denníky Nový čas, Národná obroda a Šport, týždenníky Markíza a Slovenka, mesačníky Ženský magazín, AUTO Magazín, Dorotka, Maxi Super a Miau , spoločnosť ISPA a tlačová agentúra SITA.


Viac informácií Vám v Produkčnom dome FORZA poskytne
PhDr. Július Kuruc
PR manažér
0904 700 303
e-mail: ks.azrof@ojag

Zdieľajte