Záverečné sústredenie MISS 2001

Verejné predstavenie finalistiek MISS 2001
10. februára 2001
Veľkolepé finále MISS 2001
21. apríla 2001

Hotel PERMON Podbanské (29. marec 2001). Záverečné sústredenie už tradične otvára posledné dejstvo  projektu prestížnej súťaže krásy MISS 2001, ktorú organizuje produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a televíziou MARKÍZA.  Hotel PERMON v Podbanskom sa tak na viac ako týždeň stáva prechodným domovom  pre dvanásť finalistiek spolu s jednou náhradníčkou finále MISS 2001.

Desať dní záverečného sústredenia je zameraných na prípravu finalistiek  podľa požiadaviek, ktoré sú kladené na všetky účastníčky finále MISS 2001. Okrem nácviku choreografie, ktorú má na starosti choreograf a šéf prípravy finalistiek Ivo Ladižinský, sa dievčatám spolu s  vizážistkami venuje aj kadernícky tím značky špičkovej vlasovej kozmetiky  WELLA pod vedením Miriam Čavojskej.

Okrem fyzickej a pohybovej prípravy, v ktorej  dievčatá nacvičujú choreografiu, organizátori ani tento rok nezabudli na psychologickú prípravu. Túto dôležitú súčasť prípravy finalistiek má aj v tomto ročníku na starosti skúsený psychológ Michal Arpáš. Hlavnou náplňou  skupinových a  individuálnych konzultácii je príprava súťažiacich na zvýšenú psychickú záťaž a stres, ktoré so sebou finále MISS 2001 prináša.

Dôležitou časťou záverečného sústredenia je rehabilitácia. Štvorhviezdičkový hotel PERMON v Podbanskom, z ktorého je krásny výhľad priamo na Kriváň, poskytuje po tejto stránke dievčatám skutočne maximum. Prakticky kompletná ponuka služieb tohto špičkového zariadenia je v súčasnosti dobre známa najmä zahraničnej klientele. Sústredenie MISS 2001 v Hoteli PERMON je v tomto smere obojstranne vítaným pokračovaním spolupráce po úspešnej minuloročnej premiére.

Možnosť nahliadnuť do zákulisia prípravy finalistiek pod vedením odborníkov ako aj stretnutie s realizačným tímom a zástupcami organizátorov a reklamných či mediálnych partnerov napĺňa už tradične organizovaný PRESS DAY. Zástupcovia tlačených a elektronických médií tak môžu exkluzívne vyspovedať nielen finalistky, ale aj všetkých zúčastnených odborníkov.

Súčasťou novinárskeho dňa je prezentácia nového modelu osobného automobilu TOYOTA RAV 4, ktorý predstavuje novinku na  automobilovom  trhu. Tento automobil je zároveň jednou z cien pre MISS 2001. Ďalší automobil TOYOTA YARIS získa MISS SYMPATIA ako aj vyžrebovaný hlasujúci divák. Automobily do súťaže venovala spoločnosť Toyota Motor Slovakia, ktorá je zároveň oficiálnym prepravcom. O poistenie všetkých troch automobilov sa postarala Dopravná poisťovňa, a.s.

Po skončení záverečného sústredenia sa budú dievčatá pripravovať individuálne, vrátane prípravy kostýmov, v ktorých sa predstavia v televíznom finále. Na plné obrátky prebieha aj príprava scény a priameho prenosu. Ako je známe, slávnostné finále MISS 2001 sa uskutoční v priamom prenose TV Markíza v sobotu 21. apríla 2001 v bratislavskom Istropolise v réžii Vlada Balka.

Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2001 sú Wella – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, Poisťovňa Drukos, AGW – vaša cesta istoty a Toyota Motor Slovakia. Hlavnými reklamnými partnermi sú Avon Cosmetics – oficiálny dodávateľ kozmetiky AVON, Kartágo Tours, CK Leonardo, Reebok – oficiálny dodávateľ športového oblečenia, Vitana Slovensko, Dopravná posťovňa, a.s., Fajn Club, Hotel Holiday Inn, Capital Invest, o.c.p., a.s., Intersonic Cinema a GAMO, a.s.,  Banská Bystrica.


Reklamnými partnermi sú hotel Permon, Beauty salón Artamis a Galéria MIRO s filiálkami v Snine, Prahe, Berlíne a New Yorku. Oficiálni dodávatelia: SMINT, MIXER, M.O.O.D. Identity, LEVI´S, Lýdia Eckhardt, KOOKAI, TEMATEX, Sovimport a Svadobný salón Nicole – veľkoobchod, maloobchod a požičovňa svadobných šiat .

Mediálnymi partnermi MISS 2001 sú rádio OKEY, denníky Nový čas, Národná obroda a Šport, týždenníky Markíza a Slovenka, mesačníky Dorotka, Ženský magazín,  Auto magazín a Maxi Super, spoločnosť ISPA a tlačová agentúra SITA.

Zdieľajte