Vyhlásenie súťaže MISS 2001

Veľkolepé finále MISS 2000
29. apríla 2000
Verejné predstavenie finalistiek MISS 2001
10. februára 2001
Veľkolepé finále MISS 2000
29. apríla 2000
Verejné predstavenie finalistiek MISS 2001
10. februára 2001

Bratislava (28. september 2000). Spoločná tlačová konferencia hlavných organizátorov už tradične otvára nový ročník súťaže krásy MISS 2001, ktorá vďaka jednotke v letopočte vstupuje do nového tisícročia. Napokon, slávnostné finále sa spolu s dekorovaním novej slovenskej kráľovnej krásy uskutoční v priamom televíznom prenose v apríli budúceho roka. Hlavnými organizátormi súťaže MISS 2001 sú aj v tomto roku produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a televízia MARKÍZA.

Projekt MISS 2001 má niekoľko etáp. Prvou z nich je samotné vyhlásenie nového ročníka prostredníctvom masívnej mediálnej kampane. Vo vybraných  tlačených médiách je zároveň uverejnená prihláška do súťaže, ktorú je  potrebné poslať spolu s fotografiou tváre a postavy do produkčného domu FORZA. Minulý rok sa do súťaže prihlásilo 1853 dievčat, ktoré museli splniť podmienky účasti. Záujemkyne musia byť slobodné, bezdetné, vo veku od 18 do 24 rokov, slovenskej štátnej príslušnosti s výškou nad 170 cm.

Prihlášky do súťaže budú zverejňované počas nasledujúcich dvoch mesiacov. V tomto období, najneskôr do konca decembra, by už mali byť všetky prihlášky v produkčnom dome  FORZA tak, aby mohli byť všetky dievčatá zaradené do 4 regionálnych kastingov, ktoré sa uskutočnia na začiatku budúceho roka v Košiciach, Banskej Bystrici, Nitre a Bratislave. V hlavnom meste sa vzápätí uskutoční aj neverejné semifinále a verejné predstavenie 12 finalistiek spolu s náhradníčkami.

Druhou etapou je komplexná príprava finalistiek, ktorá okrem individuálnej prípravy zahŕňa aj dve sústredenia. Tie sú zamerané najmä na pohybovú a psychologickú prípravu dievčat. Z pohľadu adeptiek na najkrajšiu Slovenku sa však najväčšiemu záujmu teší práca renomovaných odborníkov v oblasti kozmetiky, popredných vizážistov a kaderníkov. Napokon ide o súťaž krásy, kde môže zohrať úlohu každý detail. V tomto období prebiehajú aj prvé skúšky kostýmov a doplnkov na finálový večer.

Záverečnou etapou je slávnostné finále v priamom televíznom prenose. Rovnako ako v minulých ročníkoch si aj súťaž MISS 2001 zachová exkluzivitu  cenami pre víťazku. Okrem iného na ňu čaká aj ročná honorovaná zmluva s produkčným domom FORZA na 1 milión korún, osobný automobil TOYOTA RAV 4 a exotický letecký zájazd. V hre sú ešte ďalšie honorované zmluvy, ďalší osobný automobil, zájazdy a mnoho hodnotných cien pre ďalšie úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na svetové súťaže krásy.

Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2001 sú: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, Credit Partner a Toyota Motor Slovakia. Hlavnými reklamnými partnermi sú: AVON Cosmetics, cestovné kancelárie Leonardo a Kartago Tours, Reebok, Vitana Slovensko, Dopravná poisťovňa, a.s., Kon-Rad – veľkoobchod s potravinami, hotel Holiday Inn a GAMO Banská Bystrica. Oficiálnym dodávateľom je Sovimport. Mediálnymi partnermi sú: TV Markíza, Rádio Koliba, denníky Nový čas, Šport a Národná obroda, týždenníky Markíza a Slovenka, mesačníky Dorotka, Maxi Super, Ženský magazín a Profi AUTO, Internetové noviny, tlačová agentúra SITA a spoločnosť ISPA.

Zdieľajte