Uzávierka prihlášok do súťaže Miss Slovensko je 16. januára. Pozvánky na semifinále sa budú posielať o deň neskôr.
4. januára 2019Najčastejšie otázky pred semifinále súťaže Miss Slovensko 2019
17. januára 2019Sociálne médiá sú v súčasnosti neoddeliteľnou súčasťou verejného diania. Komunikujú pomocou nich politici, významné spoločnosti a úrady, ale aj súťaž Miss Slovensko. Dievčatá, ktoré sa tento rok rozhodli uchádzať o titul Miss Slovensko by tak mali byť súčasťou sociálnych sietí samotnej súťaže, na ktorých sa zverejňujú vždy aktuálne novinky.
Súťaž Miss Slovensko má svoj účet na instagrame @missslovensko, facebooku Miss Slovensko @missslovenskoofficial , ale aj na youtube či na sieti Twitter. Správu celej skupiny sociálnych sietí riešime v Miss Slovensko interne, to znamená, že nám ich nespravuje žiadna agentúra a všetky fotografie a informácie prichádzajú i odchádzajú z našej organizácie.
Čo sa týka jednotlivých finalistiek, instagramové účty si naše dievčatá spravujú samé. Sú si v vedomé toho, že sú pod drobnohľadom verejnosti, na druhej strane vedia prostredníctvom nich pomôcť. Často komunikujú aj s dievčatami, ktoré sa do súťaže ešte len hlásia. Poradia, povzbudia. Samozrejme, na našich sociálnych sieťach tiež odpovedáme okamžite a priamo všetkým dievčatám, ktoré sa zaujímajú o radu či postup pri semifinále. Ak nás samozrejme majú v sledovaných profiloch 🙂
Prihlasovanie sa do súťaže Miss Slovensko 2019 končí už v stredu 16.1.2019 o polnoci. Už teraz ale ďakujeme všetkým dievčatám, ktoré prejavili záujem o projekt Miss Slovensko. Nárast prihlášok a kvalita spracovaných videovizitiek nás veľmi milo prekvapili a získali sme spätnú väzbu, ktorá jasne hovorí, že náš projekt má stále zmysel a mnohokrát ho vidíte presne tak, ako my v organizácii Miss Slovensko. Našou snahou je okrem iného dať šancu mladým dievčatám, ktoré chcú vystúpiť zo svojej komfortnej zóny, získať nové skúsenosti s tímovou prácou, nájsť si reálne priateľstvá i pomôcť iným. Verte, že na projekte pracujeme každý jeden deň a snažíme sa pripraviť pre finalistky zaujímavý program. Tak, aby počas finálového večera mohli vyjsť na pódium pred tisícky divákov a byť hrdé na to, že sú v projekte Miss Slovensko.
LGM Production v spolupráci s Oklamčák Production a TV JOJ
Exkluzívny partner: HYUNDAI
Generálny reklamný partner: NOVIS Poisťovňa
Hlavní reklamní partneri: cestovná kancelária Hydrotour, GREEN VILLAGE, GOSH Copenhagen, AquaCity Poprad, DoubleTree by Hilton Bratislava, Československý lev
Reklamní partneri: Avène Cosmetics, Hair studio Jirko Blatný, EUROVEA, Rezort Gothal Liptovská Osada, Omnia Holding SE, Omnia 2000, Omnia Motors, Omnia KLF, Miss Model Organisation
Oficiálni dodávatelia: Simone Pérèle, NU´CLINIC – estetická medicína a dermatológia, DELIA Potraviny, zlatníctvo LORETTA, svadobný salón WEM, Fresh Garden Salads, Shine and Shine
Mediálni partneri: Eva – hriešne dobrá, Rádio Jemné, denník Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, tlačová agentúra SITA