Karolína Chomisteková: Dievčatá pozorne sledujem, o víťazke ale rozhodne až finále

Ranná jóga s Fredy Aysim

Štyri dni plné programu absolvovali krátko pred veľkonočnými sviatkami finalistky Miss Slovensko v nádhernom rezorte  x-bionic® sphere v Šamoríne. Dievčatá prežili každý jeden deň aktívne od samého začiatku. K dispozícii im bol celý areál, ktorý poskytuje krásne i kvalitné priestory. Dievčatá si tu vyskúšali rôzne športové aktivity – gymnastiku, bouncechicks, plávanie, beh, príjemnú rannú jógu,  a niektoré si dokonca prvý krát osedlali svojho koňa a vyskúšali si aj jazdu na tomto vznešenom zvierati. To všetko v jednom rezorte, kde si okrem iného vychutnali aj novodobé kino v príjemných tuli vakoch – Tuli Cinema.

 

Pod vedením hlavnej enologičky Ingrid Vajczikovej zo spoločnosti Hubert strávili finalistky jedno popoludnie učením sa a spoznávaním rôznych chutí lahodných sektov Hubert. Svoje gastronomické zručnosti si doplnili pod vedením šéfkuchára a jedného z najlepších odborníkov na japonskú kuchyňu Alexandra Illeša z ázijskej reštaurácie Apani v x-bionic® sphere a naučili sa ako správne postupovať pri výrobe sushi.

,,Človek mal neďaleko Bratislavy pocit, že ani nie je na Slovensku. Výborné služby, ten najochotnejší personál a veľa možností, ako aktívne využiť čas. Bolo tu skutočne nádherne a zostali by sme tu ešte raz toľko,“ zhodli sa finalistky po sústredení v x-bionic® sphere, počas ktorého boli nenápadne, ale pozorne sledované riaditeľkou projektu Miss Slovensko a predsedníčkou poroty finálového večera Karolínou Chomistekovou. ,,Mnoho ľudí sa ma pýta, či už mám favoritku. Vždy odpovedám, že ich mám niekoľko a rozhodnem sa až 29. apríla, aj po porade s členmi poroty. Čakajú nás ešte s dievčatami osobné pohovory a uvidím, ktorá to nevzdá a počas finálového večera skutočne zažiari,“ hovorí Chomisteková.

Finálový večer projektu Miss Slovensko sa uskutoční v sobotu 29. apríla. V rámci fashion show predvedú modely niekoľkých návrhárov a namiesto plaviek štylizovanú prehliadku francúzskej spodnej bielizne Simone Perele. Aj preto im riaditeľka súťaže odporučila do finálového večera čo najviac trénovať a vyhýbať sa sladkým zbytočnostiam v strave. ,,Verím, že si každá na tom dá záležať, pretože takýto večer sa  už pre žiadnu z nich nezopakuje. A vyhrá tá, čo zažiari práve na ňom. Do poslednej chvíle sa rozhodujem aj ja,“ dodala.

Svoju víťazku si zvolia aj diváci. Hlasovanie o titul EVA Miss Sympatia 2017, ktoré začalo 27. marca, bude prebiehať až do záverečných minút priameho prenosu. Celý výťažok poputuje charitatívnemu projektu denníka Nový Čas Srdce pre deti, ktorý spravuje nadácia Pontis.

____________________________________________________________________

Organizátori: Forza, Oklamčák Production, JOJ

Generálny reklamný partner – HYUNDAI

Hlavní reklamní partneri – Hydrotour, Smart Brokers, GOSH Copenhagen,  Aquacity Poprad, LGM , DoubleTree by Hilton Bratislava, Pierot

Reklamní partneri: HUBERT, AUPARK, IEM-Inštitút estetickej medicíny, Riu Hotels,                 x-bionic® sphere, Joy Clinic, Izak Vision Center, Voslauer

Oficiálni dodávatelia: GREGUS Sports Wear, SIMONE PERELE, LORETTA, AVENE, STELLA ARTOIS,  Topankovo, Fresh Garden Salads, Adbee, DanyelaArt, FitWorld, Figurama.eu, Bepon, Dental Brothers

Mediálni partneri: Nový Čas, Eva, Jemne, Šport, Auto motor šport, Kam do mesta, SITA

 

Zdieľajte