Finalistky súťaže Miss Slovensko 2017 si zmerali sily na Kapverdách

IMG_9656

Finalistky prestížnej súťaže krásy Miss Slovensko 2017 strávili uplynulé dni na Kapverdských ostrovoch, kde sa tento rok vďaka CK Hydrotour nakrúcali televízne spoty a dokrútky do priameho prenosu. Ale aj fashion editoriál do magazínu Eva-hriešne dobrá, ktorý uzrie svetlo sveta pár dní pred priamym prenosom. Zároveň bola táto fáza projektu zameraná na preverenie fyzických zdatností dievčat. ,,Pre finalistky, ktoré boli rozdelené do troch tímov, sme pripravili rôzne spoločné športové aktivity. Či už to bol plážový volejbal alebo preťahovanie lanom. Najväčší úspech však mala prvá disciplína, ktorou bolo nosenie vody do niekoľkolitrových barelov. Všetky dievčatá nás veľmi milo prekvapili, pretože do každej súťaže dali maximu sily,“ povedala riaditeľka súťaže Karolína Chomisteková.

Počasie na kapverdskom ostrove Boa Vista nemohlo byť lepšie. Bolo teplo, slnečno, ale jemne pofukoval aj vietor, takže sa príjemne pracovalo.  Oficiálne spoty k hlasovaniu o titul EVA Miss Sympatia boli nakoniec nakrúcané v prostredí pieskových dún, ktoré vyzdvihli krásku každej súťažiacej.

Každý jeden deň bol iný a časť dievčat zažila počas týždňového sústredenia aj miestny karneval, ktorý sa odohrával v hlavnom meste Sal Rei, neďaleko hotelového rezortu Riu Karamboa. ,,Ľudia, ktorí sa o nás starali boli veľmi milí a snažili sa dievčatám pripraviť skutočne ten najlepší program. Verím, že si to finalistky užili a budú aj na toto sústredenie spomínať s radosťou aj po súťaži,“ dodala Chomisteková.

 

 

 

 

 

 

 

Finalistky sprevádzal tím vizážistiek Gosh Copenhagen Slovakia, kaderníci salónu Pierot Exclusive i televízny štáb magazínu Top Star. O celkový styling sa staral štylista Alexander Lindov a fotoeditoriál pripravoval fotograf Anton Karpita.

Finále súťaže Miss Slovensko 2017 sa uskutoční 29. apríla. Okrem hlavných titulov Miss Slovensko a EVA Miss Sympatia budú udelené aj vedľajšie ceny ako Miss Gosh, Miss Pierot, Miss Press a Miss Príjemný Hlas.

_________________________________________________________________________

Organizátori: Forza, Oklamčák Production, TV JOJ

Generálny reklamný partner – HYUNDAI

Hlavní reklamní partneri – HYDROTOUR, Smart Brokers, GOSH Copenhagen, Aquacity Poprad, LGM , DoubleTree by Hilton Bratislava

Reklamní partneri: Hubert, Aupark, Pierot, Riu Hotels, Joy Clinic

Oficiálni dodávatelia: Stella Artois, Topankovo, Fresh Garden Salads, Simone Perele, Gregus, Adbee, DanyelaArt, AVENE, Bepon, Loretta, Fit World

Mediálni partneri: Novy Čas, Eva, Jemne, Šport, Auto motor šport, Kam do mesta, SITA

 

 

Zdieľajte