Unikátna kolekcia šperkov inšpirovaná hviezdou zdobí najkrajšie Slovenky

uvodna

Značka Stella Artois sa rozhodla v rámci špeciálneho projektu obdarovať tie najkrajšie ženy Slovenska originálnym šperkom. Exkluzívne v spolupráci s dizajnérkou Luciou Šimončičovou a jej značkou SKVOST prinášajú limitovanú edíciu brošní. 13 vzácnych kúskov z tejto kolekcie bude zdobiť finalistky súťaže Miss Slovensko 2016.

Súťaž krásy Miss Slovensko sa v našej krajine teší veľkej obľube. Za 20 rokov sa stala symbolom elegancie a tradície. Presne tak je celosvetovo vnímaná aj značka belgického piva Stella Artois, ktorá v sebe spája noblesu a kultivovanosť. Tento rok prichádza s unikátnym projektom, v rámci ktorého chce obdarovať výnimočné ženy z rôznych oblastí spoločenského a kultúrneho života. V spolupráci s dizajnérkou Luciou Šimončičovou a jej značkou SKVOST tak vznikla jedinečná kolekcia brošní SKVOST for Stella Artois. Prvými hrdými nositeľkami sa stali výnimočne krásne ženy – finalistky súťaže krásy Miss Slovensko 2016.

„Finalistky Miss sú výnimočné nielen svojou krásou, ale aj schopnosťou zabojovať a splniť si svoj sen. Môžu tak inšpirovať ďalšie Slovenky, aby sa nebáli ísť za svojim cieľom. Práve túto špeciálnu kolekciu šperkov, v ktorej každá brošňa je originál, vnímam ako symbol toho, že každá že je a môže byť jedinečná,“ povedala Riaditeľka súťaže Miss Slovensko Karolína Chomisteková.

Limitovanú kolekciu tvorí 44 exkluzívnych modelov, inšpirovaných hviezdou Stella Artois. Dokonalá farebná harmónia bielej, červenej a zlatej vychádza z loga značky. Každá brošňa SKVOST for Stella Artois je vzácny originál, ručne vyšívaný Swarovski kryštálmi či perlami a drahými korálkami. Je skvostným doplnkom pre výnimočné aj každodenné príležitosti, ktorý rozžiari každú ženu.

„Brošne sú mojou vášňou. Sú výrazné, elegantné, nadčasové. A ľahučké, aby sa dali pripnúť aj na tú najjemnejšiu látku. Ich tvorba je pre mňa srdcovou záležitosťou a inšpirácie hľadám všade navôkol. Vytvorenie tejto kolekcie bolo pre mňa výzvou, ktorej som sa rada zhostila. Hviezda symbolizujúca značku Stella Artois je krásny element, ktorý sa na brošni  dokonale vyníma,“ uviedla dizajnérka Lucia Šimončičová.

Značka Stella Artois nielen obdarováva finalistky súťaže krásy Miss Slovensko 2016, ale zároveň je aj produktovým partnerom tohto ročníka.

 

Všeobecné informácie

STAROPRAMEN-SLOVAKIA s.r.o., člen skupiny Molson Coors

Spoločnosť STAROPRAMEN-SLOVAKIA s.r.o. je dcérskou spoločnosťou pražských Pivovarov Staropramen, druhého najväčšieho producenta piva v Českej republike a zároveň súčasťou skupiny Molson Coors Brewing Company, ktorá patrí medzi najväčšie pivovarnícke spoločnosti na svete. Spoločnosť disponuje pestrým portfóliom vlastných i partnerských značiek, vrátane globálnych „vlajkových lodí“ amerického Coors Light, kanadského Molson Canadian, českého Staropramenu a britského Carlingu.

Spoločnosť STAROPRAMEN-SLOVAKIA s.r.o. sa pýši veľmi rôznorodým portfóliom značiek, z ktorých si vyberú aj tí najväčší milovníci piva. Vlajkovou loďou je značka Staropramen, ktorá sa varí od 19. storočia v pivovare na pražskom Smíchove. Medzi ďalšie z portfólia „českých“ značiek patria: Staropramen Sládkova Limonáda, Braník, Ostravar a Velvet. Medzinárodné značky dotvárajú skvelé prémiové portfólio. Sú nimi belgické značky Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, mexická Corona Extra a Carling British Cider. Viac informácií nájdete na www.molsoncoors.com.


Pre viac informácií kontaktujte

Kateryna Matušková  | SKPR Strategies, Timravina 13, 811 06 Bratislava

M 0910 955 750  | kateryna@skpr.sk

Zdieľajte