Miss Slovensko 2015 získala Hyundai i20 – tohtoročný slovenský bestseller

GOSH Cosmetics má svoju novú Miss
29. apríla 2015
Lujza Straková kmotrou projektu spoločnosti Hyundai pre novorodencov
6. júna 2015

Miss Slovensko 2015 Lujza Straková si nevie vynachváliť jazdu na svojom prvom vlastnom aute Hyundai I20 novej generácie. V tomto prípade ide o naozaj exkluzívne spojenie, keďže model je aktuálnym bestsellerom na slovenskom trhu. Za február a marec sa stal najpredávanejším 5-dverovým hatchbackom. Z krásnej a usmievavej   Miss Slovensko 2015 sa vykľula aj skúsená a zodpovedná motoristka, a to napriek tomu, že ide o jej prvé auto. Kľúčiky od jej nového miláčika jej odovzdal generálny riaditeľ Hyundai Motor Slovensko Martin Saitz.

,,Je to moje prvé auto v živote a veľmi sa teším, že je to práve Hyundai i20. Jazdím celkom časte a dobre a musím o sebe prezradiť, že som zodpovedná a dodržujem predpisy. Toto krásne autíčko si premiérovo vyskúšam na ceste domov do Banskej Bystrice. Už po prvých hodinách čo ho mám však viem, že si budeme na cestách veľmi dobre rozumieť,“ povedala s úsmevom na tvári Lujza Straková.

Šoférske zručnosti novej kráľovnej krásy pochválil aj Martin Saitz. „Želám Vám veľa šťastných kilometrov a hlavne bezpečnú jazdu. Hyundai i20 novej generácie je našim aktuálnym bestsellerom a výrazne napomohol tomu, že značka Hyundai je momentálne číslom dva na celom slovenskom trhu. Som presvedčený, že taká dobrá šoférka ako ste Vy si dokonale vychutná všetky silné stránky tohto úspešného modelu,“ povedal. Lujze sa i20 naozaj veľmi páčila a hneď po oboznámení sa s ním, si to zamierila za svojou rodinou.

Hyundai na Slovensku už druhý mesiac láme historické predajné rekordy a v kategórii M1+N1 si pevne drží druhé miesto. Bestsellerom je spomínaná nová i20, ktorá sa s počtom 407 kusov stala najpredávanejším 5-dverovým hatchbackom za február aj marec 2015. Bez problémov tak porazila svojho najväčšieho konkurenta Škoda Fabia v 5-dverovej karosárskej verzii. Celkove značka len za marec zaznamenala 25 %-ný medziročný rast v predaji svojich modelov.

Hyundai Motor
Spoločnosť Hyundai Motor Co., založená v roku 1967, sa rozrástla na Hyundai Motor Group s vyše 25 dcérskymi spoločnosťami zameranými na automobilový priemysel. Koncern Hyundai Motor, ktorý má 7 výrobných závodov mimo Južnej Kórei – v Brazílii, USA, Číne, Indii, Turecku, Rusku a Českej republike – v roku 2012 celosvetovo predal 4,4 milióna vozidiel. Hyundai Motor zamestnáva vyše 80.000 pracovníkov na celom svete a ponúka kompletný modelový program od malých po veľké osobné automobily, SUV a úžitkové automobily.
Ďalšie informácie o Hyundai Motor a jej produktoch sú k dispozícii na www.hyundai.com.

V roku 2011 značka Hyundai zaznamenala rekordný predaj v Európe s počtom 398.129 kusov, čím dosiahla najväčší trhový podiel vo svojej histórii 2,9 %. V máji 2011 značka Hyundai dosiahla historický míľnik prekročením hranice celkového počtu 5 miliónov predaných automobilov v Európe od začiatku ich dovozu v roku 1977.  Hyundai navrhuje, konštruuje a vyrába automobily v Európe špeciálne podľa požiadaviek európskych zákazníkov. K nim patrí aj model i30, ktorý bol s počtom 96.000 kusov najlepšie predávaným modelom Hyundai v roku 2011 v Európe. Hyundai predáva automobily v 28 európskych štátoch v sieti 2.500 autorizovaných predajní.

Ďalšie informácie o Hyundai Motor Europe a jej produktoch sú k dispozícii na www.hyundai.com/eu.

Zdieľajte