Finalistky MISS SLOVENSKO 2015 nakrúcajú upútavky k hlasovaniu Miss Sympatia

Zákulisie prvých dní súťaže Miss Slovensko 2015
17. februára 2015
Gosh Cosmetics stojí za krásou finalistiek Miss Slovensko už tretí rok
3. marca 2015
Zákulisie prvých dní súťaže Miss Slovensko 2015
17. februára 2015
Gosh Cosmetics stojí za krásou finalistiek Miss Slovensko už tretí rok
3. marca 2015

Dvanásť finalistiek súťaže krásy Miss Slovensko 2015 nastúpilo tento týždeň na ďalší spoločný pobyt, ktorý sa rovnako ako v minulých rokoch koná v  Chateau Földváry, len pár kilometrov od Bratislavy.

Tento rok dievčatá obsadili kaštieľ doslova. Vo všetkých priestoroch totiž nakrúcajú upútavky k hlasovaniu o Miss Sympatia, ktorých réžiu ma na starosti režisér Tomáš Eibner. ,,Spoty budú tajomné a krásne. Každé dievča nakrúcalo v inej časti kaštieľa, s iným príbehom, takže museli ukázať aj trošku hereckého talentu. Niektoré mali aj netradičných spoluúčinkujúcich – koňa, hada či dobermana. Všetci boli ale úžasní ,“ povedala o spotoch riaditeľka súťaže Karolína Chomisteková. O vizáž finalistiek sa postarali vizážisti z Gosh Cosmetics a špeciálne vlasové stylingy mali na starosti haistylisti pod vedením Patrika Veselého zo Štúdia krásy Pierot Exclusive.

Finalistky Miss Slovensko 2015 majú počas sústredenia špeciálnu stravu, ktorú im zostavilo vedenie kaštieľa. ,,Dievčatá majú hlavne pravidelnú a vyváženú stravu. Nechýba v nej mäso, chlieb či sladké. Všetko je ale v bio kvalite, bez múky, cukru a laktózy,“ dodala Chomisteková s tým, že jej takáto strava vyhovuje už dlhší čas a bola by rada, keby si z nej niečo dievčatá zobrali.
V priestoroch kaštieľa majú súťažiace k dispozícii aj relaxačné služby v novom Ayuspa, ktoré je ladené vo francúzskom, novoromantickom štýle. Celý priestor je pritom uzavretý len pre štáb Miss Slovensko.

,,Chateau Földváry hostí finalistky Miss Slovensko už piaty rok a my sa sem vždy veľmi tešíme. Je tu veľmi príjemná atmosféra a verím, že dievčatá si ju aj napriek celodennému nakrúcaniu užívajú,“ dodala Chomisteková.

Spoty k hlasovaniu o Miss Sympatia začne televízia JOJ vysielať 23. marca 2015, teda mesiac pred aprílovým finále Miss Slovensko.


Organizátori: Produkčný dom FORZA, agentúra Oklamčák production, TV JOJ
Hlavní reklamní partneri: Hyundai, ENERGY SYSTEMS GROUP, GOSH Cosmetics, DoubleTree by Hilton Bratislava, cestovná kancelária Hydrotour, AquaCity Poprad
Reklamní partneri: nákupno-zábavné centrum Bory Mall, Pierot Exclusive, Chateau Földváry, Hotel Zochova chata
Oficiálni dodávatelia: fitnesscentrum FIT UP!, BEPON, Fiorangelo, Luxury Mall Slovakia
Mediálni partneri: Nový Čas, Eva, čas.sk, Rádio Jemné, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, SITA Slovenská tlačová agentúra, BigMedia, Willmark

Zdieľajte