Hyundai oficiálnym partnerom Miss Slovensko 2014

GOSH Cosmetics Hlavný reklamný partner Miss Slovensko 2014
12. februára 2014
Finalistky sa stravujú vo Fresh Garden Salads
15. februára 2014
GOSH Cosmetics Hlavný reklamný partner Miss Slovensko 2014
12. februára 2014
Finalistky sa stravujú vo Fresh Garden Salads
15. februára 2014
  • Víťazka súťaže krásy dostane Hyundai i10 novej generácie
  • Hyundai i10 je držiteľ prestížneho ocenenia AUTOBEST 2014

Hyundai sa stal oficiálnym partnerom najprestížnejšej súťaže ženskej krásy na Slovensku – MISS SLOVENSKO 2014. Držiteľka koruny kráľovnej krásy si odvezie Hyundai i10 novej generácie. Ide o aktuálneho víťaza prestížneho ocenenia AUTOBEST 2014. Spojením MISS SLOVENSKO a Hyundai tak vyniknú spoločné črty oboch značiek, ako napríklad elegancia, krása a dynamika.

„Hyundai má za sebou veľmi úspešný rok, keď medziročne rástol najviac spomedzi lídrov na trhu. Spojenie s najprestížnejšou súťažou ženskej krásy je preto pre nás prirodzeným krokom. Komunikáciu značky Hyundai tak po výraznom raste jej popularity orientujeme aj na mladšie vekové kategórie, keďže je v našom záujme, aby si mladí ľudia vytvorili vzťah k nám ešte skôr, ako sa budú rozhodovať pre kúpu auta,“ uviedla PR a marketingová manažérka Marcela Divičanová.

Nový model i10 sa začal predávať v novembri 2013. Jeho dobré vyhliadky do budúcnosti potvrdzuje aj skutočnosť, že ide o aktuálneho víťaza AUTOBEST 2014. Celkove je to už druhý raz za uplynulé tri roky, čo odborná porota udelila titul AUTOBEST modelu spoločnosti Hyundai Motor.

Hyundai Motor
Spoločnosť Hyundai Motor Co., založená v roku 1967, sa rozrástla na Hyundai Motor Group s vyše 25 dcérskymi spoločnosťami zameranými na automobilový priemysel. Koncern Hyundai Motor, ktorý má 7 výrobných závodov mimo Južnej Kórei – v Brazílii, USA, Číne, Indii, Turecku, Rusku a Českej republike – v roku 2012 celosvetovo predal 4,4 milióna vozidiel. Hyundai Motor zamestnáva vyše 80.000 pracovníkov na celom svete a ponúka kompletný modelový program od malých po veľké osobné automobily, SUV a úžitkové automobily.
Ďalšie informácie o Hyundai Motor a jej produktoch sú k dispozícii na www.hyundai.com.

Hyundai Motor Europe
V roku 2011 značka Hyundai zaznamenala rekordný predaj v Európe s počtom 398.129 kusov, čím dosiahla
najväčší trhový podiel vo svojej histórii 2,9 %. V máji 2011 značka Hyundai dosiahla historický míľnik prekročením hranice celkového počtu 5 miliónov predaných automobilov v Európe od začiatku ich dovozu v roku 1977. Hyundai navrhuje, konštruuje a vyrába automobily v Európe špeciálne podľa požiadaviek európskych zákazníkov. K nim patrí aj model i30, ktorý bol s počtom 96.000 kusov najlepšie predávaným modelom Hyundai v roku 2011 v Európe. Hyundai predáva automobily v 28 európskych štátoch v sieti 2.500 autorizovaných predajní.

Ďalšie informácie o Hyundai Motor Europe a jej produktoch sú k dispozícii na www.hyundai.com/eu.

Zdieľajte