Výťažok z hlasovania o Miss Sympatia 2011 podporil deti pod Tatrami

Víťazky a finalistky Miss Slovensko navštívili autosalón
18. apríla 2011
Krásky z Miss Slovensko okrášľovali Bratislavu
21. apríla 2011

Aj tohtoročný výťažok z esemeskového hlasovania o Miss Sympatia podporil dobrú vec. Produkčný dom Forza a Nadácia TV JOJ odovzdali spolu 3 tisíc eur dvom detským zariadeniam v podtatranskej oblasti.

Víťazka Miss Sympatia 2011 Romana Grišlová spolu s Ľubošom Sarnovským z Nadácia TV JOJ v stredu 20. apríla priniesli najskôr symbolický šek na 1500 eur Spojenej škole Poprad na Partizánskej ulici, kde finančné prostriedky využijú na dostavbu vonkajšieho oplotenia. ,,S radosťou sme sa znovu vrátili do Popradu, kde sme spolu s dievčatami zažili nezabudnuteľné chvíle pred finálovým večerom a sme radi, že prispejeme na dobrú vec,“ povedala pri odovzdávaní šeku hovorkyňa a tvár súťaže Miss Slovensko 2011 Tamara Heribanová.

Ďalší symbolický šek na 1500 eur potom všetci traja odniesli do Detského domova Spišský Štiavnik, ktorý sa nachádza neďaleko Popradu. Tento detský domov bol jedným z prvých domovov na Slovensku zaradených do experimentu v oblasti výchovy a starostlivosti o deti a od roku 1971 na jeho pôde postupne vznikali rodinné výchovné bunky, v dôsledku čoho bol pretransformovaný na detský domov rodinného typu. Darované finančné prostriedky, ktoré vzišli z hlasovania verejnosti o Miss Sympatia, chce domov tiež využiť na opravu a obnovu svojich priestorov.

,,Výťažok z esemeskového hlasovania sme sa rozhodli venovať Spojenej škole v Poprade a DD Špišský Štiavnik nielen kvôli faktu, že sa tohtoročný ročník konal v malebnom Poprade. V tomto regióne si nejeden detský domov či škola zaslúžia finančnú podporu, avšak naše rozhodnutie padlo na dané dva subjekty, pretože majú vysoký potenciál využiť finančný obnos čo najvhodnejšie,” uviedla ďalej Heribanová a ako dodal Ľuboš Sarnovský, spolupráca s týmto detským domov bude určite pokračovať aj v budúcnosti.

Finalistky súťaže Miss Slovensko a jej organizátori podporujú charitatívne a dobročinné akcie už niekoľko rokov. Každoročne sa napríklad stretávajú s deťmi z Detského domova Valaská, podporujú projekt Ligy proti rakovine Deň narcisov a vlani výťažok z esemeskového hlasovania prispel na projekt verejných inkubátorov, ktoré sú známe aj ako Hniezda záchrany.


organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, Televízia JOJ

generálni reklamní partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, TPD.sk – stabilné, bezpečné a spoľahlivé internetové elektro, stávková kancelária TIPSPORT
hlavní reklamní partneri: Oriflame – oficiálny vizážista, cestovná kancelária ESO travel, Volkswagen, poisťovňa Groupama, Nová Marianka, hotel Gate One, AquaCity Poprad, DAFE – fitness zariadenia, TIPOS, Casa Mia, Galéria Andrej Smolak
reklamní partneri: šperky Cristaluna – Top Line Diamonds, Chateau Földváry, Reebok, Pierot Exclusive, BARZZUZ, Fiorangelo, Carat Vodka Premium, Lenna mode exclusive
oficiálni dodávatelia: Sofie&Jane, Nine Fashion, Gizia, Klenoty Aurum, plavky She – Roal Group, životná poisťovňa Groupama, Zelmer Slovakia
mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, čas.sk, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, Dopravné vydavateľstvo, BlueSky media, H-media.

Zdieľajte