Finálový večer Miss Slovensko 2011 bude mať aj filantropický podtext

Finále Miss Slovensko sa blíži. Dievčatá sú už v Poprade
4. apríla 2011
Finále Miss Slovensko 2011 už v sobotu večer
8. apríla 2011
Finále Miss Slovensko sa blíži. Dievčatá sú už v Poprade
4. apríla 2011
Finále Miss Slovensko 2011 už v sobotu večer
8. apríla 2011

Finalistky súťaže Miss Slovensko a jej organizátori sa už niekoľko rokov zapájajú do rôznych charitatívnych a dobročinných projektov. Filantropický podtext bude mať tohto roku aj samotný finálový večer, ktorý sa 9. apríla uskutoční v Aréne Poprad. Celý výťažok z esemeskového hlasovania v kategórii Miss Sympatia poputuje Detskému domovu Spišský Štiavnik, ktorý sídli neďaleko Popradu.

,,Miss Slovensko je už roky vedená spoločensky prospešným a zmysluplným smerom. Dôkazom toho sú projekty, ktoré boli touto súťažou podporené a je našim cieľom v nich aj naďalej pokračovať,“ vraví hovorkyňa a tvár projektu Miss Slovensko 2011 Tamara Heribanová.

Organizátori súťaže za posledné roky podporili viacero detských domovov na Slovensku. Každoročne sa stretávajú s deťmi z Detského domova Valaská a inak tomu nebolo ani tento rok. Kým ale doteraz finalistky podporovali domovákov v ich domácom prostredí, teraz sa garde obrátilo a dvanásť detí mohlo aj vďaka hotelu Gate One a tanečníkovi Lacimu Strikeovi prežiť nezabudnuteľný víkend plný zábavy a po boku finalistiek Miss Slovensko. ,,Bol to najkrajší víkend v tejto súťaži,“ zhodli sa všetky dievčatá, ktoré sa deťom postarali o výborný program. Zároveň sa v tento víkend zapojili prostredníctvom virtuálnych bozkov do charitatívneho projektu spoločnosti Pampers a UNICEF, ktorého cieľom je eliminácia novorodeneckého titanu v rozvojových krajinách.

Filantropia sa s projektom Miss Slovensko začala spájať už dávnejšie. Medzi prvé domovy, ktoré podporili viaceré víťazky Miss, spolu s vtedajšou riaditeľkou súťaže Luciou Hablovičovou, patrilo Detské mestečko v Zlatovciach pri Trenčíne.,,Krásu nevnímam len ako vizuálnu záležitosť a myslím si, že by mala mať aj hlbší podtext. Preto som sa od začiatku môjho pôsobenia v projekte Miss Slovensko snažila poukázať na to, že krása dokáže aj pomáhať a prirodzene spojiť tento projekt s pomocou tým, ktorí to potrebujú,“ hovorí súčasná supervízorka projektu Miss Slovensko Lucia Hablovičová.

Charitatívne smerovanie súťaže sa odzrkadlilo aj v individuálnych činoch minuloročných víťaziek. Miss Slovensko Magdaléna Šebestová potešila po svojom víťazstve v roku 2006 deti z Detského domova v Holíči. Do charity sa aktívne zapojila aj Miss 2009 Barbora Franeková, ktorá si založila občianske združenie Miss Humanity a pri jeho uvedení finančne podporila, spoločne s módnou návrhárkou Janou Pištejovou, Detský domov Studienka. Finalistky z roku 2009 okrem toho vyzbierali ošatenie pre utečenecký tábor Ministerstva vnútra v Rohovciach, neďaleko Gabčíkova. A finančný výťažok z esemeskového hlasovania Miss Sympatia 2009 podporil Ligu proti rakovine.

V máji 2010 participovali finalistky súťaže na projekte Týždeň modrého gombíka UNICEF, zbierke na podporu nákupu protitetanových injekcií pre novorodencov v juhovýchodnej Ázii. Pomocnú ruku ale podali aj pri projekte na záchranu nechcených novorodencov na Slovensku. Výťažok z esemeskového hlasovania Miss Sympatia podporil projekt verejných inkubátorov, ktoré sú známe ako Hniezda záchrany. Medzi aktivity finalistiek Miss Slovensko sa dajú zahrnúť aj osvetové akcie ako je Valentínska kvapka krvi či podpora ochrany zvierat.

Podpora projektu Ligy proti rakovine – Deň narcisov sa stala súčasťou filantropie finalistiek Miss Slovensko. Ani tohto roku tomu nebude inak a víťazka s dvoma vicemisskami sa 15. apríla zúčastnia Koncertu vďaky.


organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, Televízia JOJ

generálni reklamní partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, TPD.sk – stabilné, bezpečné a spoľahlivé internetové elektro, stávková kancelária TIPSPORT
hlavní reklamní partneri: Oriflame – oficiálny vizážista, cestovná kancelária ESO travel, Volkswagen, poisťovňa Groupama, Nová Marianka, hotel Gate One, AquaCity Poprad, DAFE – fitness zariadenia, TIPOS, Casa Mia, Galéria Andrej Smolak
reklamní partneri: šperky Cristaluna – Top Line Diamonds, Chateau Földváry, Reebok, Pierot Exclusive, BARZZUZ, Fiorangelo, Carat Vodka Premium, Lenna mode exclusive
oficiálni dodávatelia: Sofie&Jane, Nine Fashion, Gizia, Klenoty Aurum, plavky She – Roal Group, životná poisťovňa Groupama, Zelmer Slovakia
mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, čas.sk, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, Dopravné vydavateľstvo, BlueSky media, H-media

Zdieľajte