Finalistky Miss Slovensko 2011 odpovedajú na otázky online

Kláštorná bude opäť patriť kráľovnej krásy
21. marca 2011
Finalistkám Miss Slovensko zaspieva aj Nikolas Takács
28. marca 2011

Voľba kráľovnej krásy Miss Slovensko 2011 sa nezadržateľne blíži. Pri tejto príležitosti sa dievčatá postupne predstavujú aj v online rozhovoroch na internetovej stránke cas.sk.

V odpovediach sa ich fanúšikovia dozvedia viacero konkrétnych zaujímavostí. Napríklad, aké vzťahy panujú medzi finalistkami, prečo sa do súťaže Miss Slovensko prihlásili, ale aj to, ako sa starajú o svoju postavu a pred ktorou finálovou disciplínou majú rešpekt.

Séria online rozhovorov prebieha celý tento týždeň a v pondelok 28. marca. Pár dní pred samotným finálovým večerom, konkrétne 6. apríla, bude hosťom online cas.sk hovorkyňa a tvár projektu Miss Slovensko 2011 Tamara Heribanová.

Galavečer šestnásteho ročníka Miss Slovensko 2011 sa uskutoční 9. apríla v Poprade a v priamom prenose ho odvysiela TV JOJ. Víťazka získa tento rok historicky rekordný počet cien v celkovej hodnote 100 tisíc eur.


organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, Televízia JOJ

generálni reklamní partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, TPD.sk – stabilné, bezpečné a spoľahlivé internetové elektro, stávková kancelária TIPSPORT
hlavní reklamní partneri: Oriflame – oficiálny vizážista, cestovná kancelária ESO travel, Volkswagen, poisťovňa Groupama, Nová Marianka, hotel Gate One, AquaCity Poprad, DAFE – fitness zariadenia, TIPOS, Casa Mia, Galéria Andrej Smolak
reklamní partneri: šperky Cristaluna – Top Line Diamonds, Chateau Földváry, Reebok, Pierot Exclusive, BARZZUZ, Fiorangelo, Carat Vodka Premium, Lenna mode exclusive
oficiálni dodávatelia: Sofie&Jane, Nine Fashion, Gizia, Klenoty Aurum, plavky She – Roal Group, životná poisťovňa Groupama, Zelmer Slovakia
mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, čas.sk, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, Dopravné vydavateľstvo, BlueSky media, H-media.

Zdieľajte