Voľba kráľovnej krásy Miss Slovensko 2011 sa nezadržateľne blíži. Pri tejto príležitosti sa dievčatá postupne predstavujú aj v online rozhovoroch na internetovej stránke cas.sk.
V odpovediach sa ich fanúšikovia dozvedia viacero konkrétnych zaujímavostí. Napríklad, aké vzťahy panujú medzi finalistkami, prečo sa do súťaže Miss Slovensko prihlásili, ale aj to, ako sa starajú o svoju postavu a pred ktorou finálovou disciplínou majú rešpekt.
Séria online rozhovorov prebieha celý tento týždeň a v pondelok 28. marca. Pár dní pred samotným finálovým večerom, konkrétne 6. apríla, bude hosťom online cas.sk hovorkyňa a tvár projektu Miss Slovensko 2011 Tamara Heribanová.
Galavečer šestnásteho ročníka Miss Slovensko 2011 sa uskutoční 9. apríla v Poprade a v priamom prenose ho odvysiela TV JOJ. Víťazka získa tento rok historicky rekordný počet cien v celkovej hodnote 100 tisíc eur.
organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, Televízia JOJ
generálni reklamní partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, TPD.sk – stabilné, bezpečné a spoľahlivé internetové elektro, stávková kancelária TIPSPORT
hlavní reklamní partneri: Oriflame – oficiálny vizážista, cestovná kancelária ESO travel, Volkswagen, poisťovňa Groupama, Nová Marianka, hotel Gate One, AquaCity Poprad, DAFE – fitness zariadenia, TIPOS, Casa Mia, Galéria Andrej Smolak
reklamní partneri: šperky Cristaluna – Top Line Diamonds, Chateau Földváry, Reebok, Pierot Exclusive, BARZZUZ, Fiorangelo, Carat Vodka Premium, Lenna mode exclusive
oficiálni dodávatelia: Sofie&Jane, Nine Fashion, Gizia, Klenoty Aurum, plavky She – Roal Group, životná poisťovňa Groupama, Zelmer Slovakia
mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, čas.sk, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, Dopravné vydavateľstvo, BlueSky media, H-media.