Finalistky Miss Slovensko budú bývať ako princezné

VIDEO: Finalistky Miss Slovensko sú pravidelnými hosťami Rádia Europa 2
9. marca 2011
VIDEO: Tenisky vymenili za vysoké opätky
14. marca 2011

Na svoje druhé spoločné sústredenie odcestovali dnes finalistky súťaže krásy Miss Slovensko 2011. Ich prechodným domovom sa na týždeň stane romantický kaštiel z neskorého 18. storočia Chateau Földváry v Maďarsku, ktorý je od Bratislavy vzdialený necelých 60 kilometrov.

,,Dievčatá sa budú u nás mať ako princezné,“ povedala s úsmevom Diana Skalnická, manažérka kaštiela Chateau Földváry, ktorý bude do soboty budúceho týždňa rezervovaný len pre krásne finalistky Miss Slovensko.

Program druhého sústredenia je jasný a po fyzickej stránke aj náročný. Pod vedením Petra Varádyho budú súťažiace pripravovať choreografiu na záverečný, finálový večer, ktorý sa uskutoční 9. apríla v Aréne Poprad a v priamom prenose ho odvysiela TV JOJ. Po každodennom, väčšinou dvojfázovom tréningu však môžu relaxovať v zámockom parku či wellnese kaštiela. Pohodlie a komfort im zabezpečia najmä nadštandartné izby, z ktorých je každá zariadená v inom štýle. Perličkou je apartmán Mansion suite, ktorého cena sa za jednu noc pohybuje okolo 390 eur a ubytovanie v ňom je vecou prestíže. Majiteľom romantického kaštiela v ušlachtilom prostredí je Igor Hantuch, brat vynikajúcej slovenskej tenistky. Spolu s partnerkou Luciou Ševčíkovou privítali v zámockom hoteli už viacero známych tvárí a pravidelný relax si tu dopraje aj samotná Daniela Hantuchová.

Súčasťou druhého sústredenia finalistiek Miss Slovensko 2011 bude okrem choreografických tréningov aj stretnutie s novinármi, ktorí si vždy počas finálového večera volia svoju MISS PRESS. Nepochybne zaujímavý je aj predfinálový fiting šiat od slovenských módnych návrhárov.

Po skončení sústredenia čaká dievčatá individuálna príprava a opäť sa stretnú až necelý týždeň pred veľkým finále v Poprade. Ešte štyri týždne si však môžu diváci vyberať svoju favoritku na MISS SYMPATIA prostredníctvom upútaviek v elektronických a printových médiách. Hlasovanie prebieha formou SMS správ a pokračuje aj v priamom prenose – do poslednej chvíle pred uzavretím hlasovania a vyhlásením víťazky. Ďalšiu možnosť vyjadriť sympatie svojej favoritke majú aj priaznivci internetu, pre ktorých sú určené hlasovania MISS INTERNET či MISS TPD PHOTOGENIC. Na víťazku sa v sieti Tipsportu dá podať aj reálna stávka a finalistke s najvyšším počtom uzatvorených stávok bude udelený titul MISS TIPSPORT 2011 a o nositeľke titulu MISS HLAS rozhodnú poslucháči Rádia Europa2.


organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, Televízia JOJ
generálni reklamní partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, TPD.sk – stabilné, bezpečné a spoľahlivé internetové elektro, stávková kancelária TIPSPORT
hlavní reklamní partneri: Oriflame – oficiálny vizážista, cestovná kancelária ESO travel, Volkswagen, poisťovňa Groupama, Nová Marianka, hotel Gate One, AquaCity Poprad, DAFE – fitness zariadenia, TIPOS, Casa Mia, Galéria Andrej Smolak
reklamní partneri: šperky Cristaluna – Top Line Diamonds, Chateau Földváry, Reebok, Pierot Exclusive, BARZZUZ, Fiorangelo, Carat Vodka Premium, Lenna mode exclusive
oficiálni dodávatelia: Sofie&Jane, Nine Fashion, Gizia, Klenoty Aurum, plavky She – Roal Group, životná poisťovňa Groupama, Zelmer Slovakia
mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, čas.sk, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, Dopravné vydavateľstvo, BlueSky media, H-media

Zdieľajte