Krásky zo súťaže Miss Slovensko majú aj 360° fotografie

Finalistky Miss Slovensko 2011 nakrúcali televízne upútavky
1. marca 2011
Hlasovanie o Miss TPD Photogenic štartuje už dnes 4. marca
4. marca 2011
Finalistky Miss Slovensko 2011 nakrúcali televízne upútavky
1. marca 2011
Hlasovanie o Miss TPD Photogenic štartuje už dnes 4. marca
4. marca 2011

Adeptky na titul Miss Slovensko 2011 si vyskúšali na vlastnej „koži“ nové technológie v oblasti fotografovania.

Po prvý raz v histórii prestížnej slovenskej súťaže si ich budú môcť obdivovatelia obzrieť doslova zo všetkých strán ešte pred samotným finále. V najnovšej módnej kolekcii jar/leto 2011 značky s.Oliver totiž pózovali pred fotoobjektívom, stojac na otočnej platni, vďaka čomu vznikol originálny obrázok. Fototermín zvládlo dvanásť finalistiek za jedno popoludnie a na otočnú zem pod nohami či udržanie rovnováhy si dievčatá vcelku rýchlo zvykli. ,,Bolo to niečo úplne nové a veľmi zaujímavé. Na výsledok sme boli zvedavé doslova ihneď,“ konštatovali s úsmevom po akcii, ktorá im spestrila prípravy na veľké finále súťaže Miss Slovensko 2011.

Fotografovanie 360° fotografií umožňuje návštevníkom webových stránok, aby si finalistky súťaže pozreli z každého uhľu a mohli si priblížiť ktorýkoľvek detail, ktorý ich zaujíma. ,,Táto technológia fotografovania ešte nie je na Slovensku celkom bežná, ale určite môže pomôcť v akcelerácii množstvu firiem. Týmto spôsobom vieme prezentovať skutočne čokoľvek a takáto obrazová informácia má neporovnateľne vyššiu hodnotu, ako klasická fotografia,” povedal Marián Paták, majiteľ spoločnosti Panox, ktorá je dodávateľom tohto moderného riešenia.

 


organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
generálni reklamní partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, TPD.sk – stabilné, bezpečné a spoľahlivé internetové elektro, stávková kancelária TIPSPORT – generálny partner slovenskej hokejovej extraligy v sezóne 2011/2012
hlavní reklamní partneri: Oriflame – oficiálny vizážista, cestovná kancelária ESO travel, Volkswagen, poisťovňa Groupama, Nová Marianka, hotel Gate One, AquaCity Poprad, DAFE – fitness zariadenia, TIPOS, Casa Mia, Galéria Andrej Smolak
reklamní partneri: šperky Cristaluna – Top Line Diamonds, Chateau Földváry, Reebok, Pierot Exclusive, BARZZUZ, Fiorangelo, Carat Vodka Premium, Lenna mode exclusive
oficiálni dodávatelia: Sofie&Jane, Nine Fashion, Gizia, Klenoty Aurum, plavky She – Roal Group, životná poisťovňa Groupama
mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, čas.sk, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, Dopravné vydavateľstvo, BlueSky media, H-media

Zdieľajte