Miss Slovensko: Čo si navarili, to si aj zjedli

Finalistky Miss Slovensko pricestovali na Phi Phi
17. januára 2011
ROWENTA JE PARTNEROM SÚŤAŽE MISS SLOVENSKO 2011
19. januára 2011

Finalistky Miss Slovensko 2011 absolvovali počas sústredenia na thajskom ostrove Phuket rýchlokurz varenia. Počas jedného dopoludnia pripravili podľa receptu tradičnú polievku Tom Yam, veľmi obľúbené rezance Pha Tai a thajské kari rizoto.

Personál jedného z hotelových rezortov bol z návštevy toľkej slovenskej krásy nadšený. Keď si dievčatá nasadili na hlavy kuchárske čiapky a opásali zástery, zbehli sa hneď všetci zamestnanci hotela, aby si ich odfotili aspoň na mobilný telefón. Pri hrncoch im to naozaj svedčalo. Krásky sa však nenechali rušiť a v troch skupinkách vyvárali ako sa najlepšie dalo. Samozrejme, čo si navarili, to si aj zjedli.

Večer čakal finalistky ďalší rýchlokurz. Vo veľkom zábavnom parku sa za pomoci troch odborných inštruktoriek podučili tradičný thajský tanec, ktorý má od slovenského ľudového dosť ďaleko. Aj tento bol však náročný na kondičku a preto niektoré len s úsmevom konštatovali: ,,To nebol tanec, ale aerobic!”


generálni reklamní partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, TPD.sk – stabilné, bezpečné a spoľahlivé internetové elektro, AquaCity Poprad – vodný raj pod Tatrami
hlavní reklamní partneri: Oriflame – oficiálny vizážista, cestovná kancelária ESO travel, Volkswagen, Nová Marianka, hotel Gate One, TIPOS, Thermal Park Bešeňová, BS invest – J.P. Stav
reklamní partneri: šperky Cristaluna – Top Line Diamonds, Rowenta, Reebok, Pierot Exclusive, Fiorangelo
oficiálni dodávatelia: Nine Fashion, plavky She – Roal Group
mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, čas.sk, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra

Zdieľajte