00

dní


00

hodín


00

minút


00

sekúnd


Markíza aj vďaka Miss Slovensko dosiahla najlepší týždenný priemer v tomto roku

Marína Georgievová si prevzala kľúče od rodiného domu
12. apríla 2010
Najzaujímavejšie momenty Miss Slovnensko
13. apríla 2010

Víkend v znamení krásy, ladného pohybu a zábavy odštartovala Markíza v piatok. Priamy prenos súťaže krásy Miss Slovensko 2010 a korunováciu novej kráľovnej krásy sledovalo na obrazovkách Markízy 656-tisíc televíznych divákov. Vďaka tomuto záujmu dosiahol program v cieľovej skupine divákov 12+ podiel na trhu 35,5 % a sledovanosť 13,9 %. U mladších divákov boli dosiahnuté hodnoty 11,8/35,4%. Jubilejný 15-ty ročník súťaže krásy zaujal najviac divákov v Prešovskom kraji (shr 45,1 %). Najvyšší podiel dosiahol tento ročník súťaže v cieľovej skupine žien vo veku od 15 do 24 rokov (shr 55,2 %). Miss Slovensko 2010 sa stala 18-ročná študentka Marína Georgievová z Banskej Bystrice.


Organizátori: Produkčný dom Forza, Oklamčák Production, televízia Markíza
Generálni partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, L´Oréal Paris – oficiálny vizážista Miss Slovensko, AquaCity Poprad – vodný raj pod Tatrami
Hlavní partneri: TIPSPORT SK, Kúpele Brusno, cestovná kancelária FIRO-tour, Hotel Mama´s Bratislava, Volkswagen, Nová Marianka, CasaMia, Terra Medica
Reklamní partneri: Cristaluna, Reebok, Fiorangelo, Unis, Manag
Oficiálni dodávatelia: Maria Galland – luxusná ošetrujúca kozmetika, hotel Chateau Bela, Gizia – luxusná dámska móda, plavky She – Roal Group, Eurosalaš Michalová pri Brezne, eGlu, HTC
Mediálni partneri: Nový Čas, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Markíza, Šport, Rádio Európa 2, Zoznam.sk, Slovenská pošta, Kam do mesta, SITA, ISPA

Zdieľajte