Začal sa predaj vstupeniek na Miss Slovensko v sieti Eventim

Domovom finalistiek Miss Slovensko sa na týždeň stal Hotel Château Belá
22. marca 2010
Miss Slovensko 2010 Erika Kováčová: Nezabudne na Paríž!
25. marca 2010

Od utorka 23. marca 2010 sa spustil  predaj vstupeniek na slávnostné finále jubilejného ročníka súťaže Miss Slovensko 2010. Okrem divákov TV Markíza tak budú môcť milovníci krásy zažiť  naživo galaprogram priamo v Sibamac aréne v NTC, Bratislava. Slávnostné finále  spolu s dekorovaním pätnástej slovenskej kráľovnej krásy sa uskutoční v priamom prenose televízie Markíza 9. apríla 2010. „Záujemcovia si vstupenky môžu zakúpiť na predajných miestach v sieti Eventim po celom Slovensku alebo cez internetovú stránku www.eventim.sk za cenu 10€“, povedal Martin Šesták z Produkčného domu Forza.“ Diváci sa môžu tešiť na najkrajšie dievčatá Slovenska a viac ako päťdesiat účinkujúcich, medzi ktorými sa predstaví aj niekoľko zahraničných hostí“, dodal Šesták.


Organizátori: Produkčný dom Forza, Oklamčák Production, televízia Markíza
Generálni partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, L´Oréal Paris – oficiálny vizážista Miss Slovensko, AquaCity Poprad – vodný raj pod Tatrami
Hlavní partneri: TIPSPORT SK, Kúpele Brusno, cestovná kancelária FIRO-tour, Hotel Mama´s Bratislava, Volkswagen, Nová Marianka, CasaMia, Terra Medica
Reklamní partneri: Cristaluna, Reebok, Fiorangelo, Unis, Manag
Oficiálni dodávatelia: Maria Galland – luxusná ošetrujúca kozmetika, hotel Chateau Bela, Gizia – luxusná dámska móda, plavky She – Roal Group, Eurosalaš Michalová pri Brezne, eGlu
Mediálni partneri: Nový Čas, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Markíza, Šport, Rádio Európa 2, Zoznam.sk, Slovenská pošta, Kam do mesta, SITA, ISPA

Zdieľajte