V nedeľu sa skončia kastingy na Miss Slovensko 2010

Barbora Franeková nás reprezentuje na Miss World
3. decembra 2009
Na víťazku čaká miliónová zmluva
5. decembra 2009

Slogan “Staň sa pätnástou Miss Slovensko a vyhraj!” dominuje v úvodnej kampani prestížnej súťaže krásy. Podľa riaditeľky súťaže Miss Slovensko, by dievča, ktoré vyhrá, nemalo byť len pekné. “Pre mňa osobne by mala byť charizmatická a mala by to byť dievčina, ktorá zaujme aj niečím iným ako je prirodzená vonkajšia krása,” povedala Hablovičová. Ako ďalej povedala, Miss Slovensko by nemala mať problém komunikovať na rôzne témy a mala by dostatočne reprezentovať nielen Slovensko ako krajinu vo svete. “Ale aj nás organizátorov počas celého roka kraľovania,” dodala. V nedeľu 6. decembra výber semifinálových dievčat ukončia organizátori v Bratislave.

Záujemkyne majú už niekoľko rokov zjednodušené prihlásenie sa do súťaže. Stačí, keď prídu priamo na kasting a splnia podmienky súťaže. Tie sú: slečny musia byť slobodné, bezdetné, vo veku 18 – 24 rokov, musia mať slovenskú štátnu príslušnosť a výšku nad 170 centimetrov.


Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, televízia Markíza

Organizátori: Produkčný dom Forza, Oklamčák Production, televízia Markíza
Generálni partneri: AquaCity – vodný raj pod Tatrami, Hypernova – lacnejší ako u susedov
Hlavní partneri: Kúpele Brusno, Brusnianka, cestovná kancelária FIRO-tour, Hotel Mama´s Bratislava, Volkswagen, Maestro, Nová Marianka, CasaMia, Terra Medica
Reklamný partner: Provimi Pet Food
Oficiálny dodávateľ: epilla
Partneri kastingov: hotel Yasmin, hotel Carpe Diem, Holiday Inn Žilina, hotel Arcade, hotel Magnus, hotel Alexander´s, hotel Gate One
Mediálni partneri: Nový Čas, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Markíza, Žurnál, Šport, Slovenská pošta, Rádio Okey, Zoznam.sk, Boomerang Media, Kam do mesta, SITA, ISPA

Zdieľajte