Bourjois – oficiálny partner Miss Slovensko 2009

Domovom finalistiek Miss Slovensko sa na víkend stali kúpele
9. marca 2009
Začalo hlasovanie o Miss Sympatia a Miss Internet
16. marca 2009
Domovom finalistiek Miss Slovensko sa na víkend stali kúpele
9. marca 2009
Začalo hlasovanie o Miss Sympatia a Miss Internet
16. marca 2009

Dekoratívna kozmetika BOURJOIS je určená mladým dámam, ktoré vedia oceniť kozmetiku najvyššej kvality, za dostupné ceny. BOURJOIS pochádza „z dielne“ Chanel a to jej kvalitu vo vysokej miere podčiarkuje. BOURJOIS je ideálnou kozmetikou pre líčenie krásnych žien – MISS SLOVENSKO 2009.
Firma BOURJOIS /čítaj Buržoá/ bola založená v roku 1863 v Paríži a patrí k najstarším kozmetickým značkám na svete. Na začiatku dvadsiateho storočia vzrástlo sebavedomie žien a nastala zmena v ponímaní vlastnej osobnosti a túžob. V tomto duchu sa v roku 1912 zrodili slávne Fards Pastel. Tieto výrobky, prezentované v malých okrúhlych škatuľkách, vyhovovali každej žene: blondína či bruneta – každá si prišla na svoj odtieň. Výrobky mali okamžitý úspech a BOURJOIS sa stalo slávnym ako výrobca Fards Pastel, čím sa posilnila reputácia značky. Líčidlá v „malej okrúhlej škatuľke“ sa stali bestsellerom a mierne inovované sa vyrábajú a s úspechom predávajú dodnes, takže prežili viac ako 100 rokov. BOURJOIS však ponúka líčidlá nielen na tvár a oči, ale aj na pery a nechty, balené v jedinečnom štýle: farba obalu prezrádza farbu samotného výrobku. Z prípravkov na pery sa veľkej obľúbenosti už „roky teší“ lesk na pery s efektom 3D, ktorý sa nanáša na pery štetcom. K hitom posledných rokov patrí lak na nechty 1 Seconde, ktorý sa vďaka panoramatickému štetcu nanáša: 1necht = 1ťah = 1sekunda. Mejkap s dávkovaním do štetca Brush Foundation umožňuje aj žene s malými skúsenosťami pri líčení, naniesť mejkap rýchlo a pravidelne. S úspechom sa stretol aj tieň na oči s panoramatickým zrkadlom Ombre Stretch, ktorý sa mimochodom nanáša taktiež štetcom, čo dokresľuje profesionalitu značky. V tomto roku BOURJOIS uviedlo na trh vytáčaciu a zahusťujúcu riasenku Volume Glamour Ultra Curl, ktorá sa okamžite stala hitom. Táto novinka ako aj ďalšie výrobky BOURJOIS sa predávajú na Slovensku v sieti FAnn parfumérie, Marionnaud a v nezávislých predajniach s kozmetikou.

Zdieľajte