MISS Slovensko 2008 a Miss Sympatia 2008 si prevzali automobil

Edita Krešáková si prevzala kľúče do nového bytu
14. apríla 2008
Missky na relaxačnom pobyte v Thermal parku Bešeňová
17. apríla 2008
Edita Krešáková si prevzala kľúče do nového bytu
14. apríla 2008
Missky na relaxačnom pobyte v Thermal parku Bešeňová
17. apríla 2008

Šťastná nositeľka titulu MISS Slovensko 2008 Edita Krešáková a MISS SYMPATIA 2008 Lucia Gažová si v pondelok prevzali kľúče od nových automobilov Mercedes-Benz. Po slovenských cestách tak môže Edita začať „uháňať“ v elegantnom červenom osobnom automobile Mercedes-Benz triedy C a Lucia, ako Miss Sympatia, v štýlovom osobnom automobile Mercedes-Benz triedy A. Kľúče od nových automobilov odovzdal Ing. Andrej Glatz, generálny riaditeľ spoločnosti Mercedes-Benz Slovakia, ktorá do súťaže Miss Slovensko 2008 venovala luxusne vybavené osobné automobily značky Mercedes-Benz.


Generálni reklamní partneri: Euronics – najväčšia sieť elektropredajní v Európe, Fajne – chutí každému, Hypernova – za kvalitou sa ísť oplatí, Mercedes-Benz Slovakia
Hlavní reklamní partneri: Eco Invest, cestovná kancelária Hydrotour, Kúpele Brusno, Novostavby.sk, módna značka RESERVED, Thermal Park Bešeňová, Mojito
Oficiálna voda: minerálna voda Brusnianka
Reklamní partneri: štúdio krásy Pierot, Aquapark Tatralandia, Baťa, InetPro, Canadian Bilingual Institute
Oficiálni dodávatelia: značka GURU, Collagen Beauty Slovakia, Logic Display, A Briliant, STORM London, Axis Beachwear – Modeta Style, Veronika Hložníková, Janka Pištejová- Unique
Mediálni partneri: Rádio Okey, denníky Nový Čas a Šport, týždenníky Markíza, Žurnál, Nový Čas pre ženy, Život, Nový Čas Ľudia, Nový Čas nedeľa, Eva, Rebecca, SITA, TASR, Zoznam.sk, ISPA, Plazma media, Medias

Zdieľajte