Miss Slovensko 2008 v piatok najsledovanejšou reláciou

Miss Slovensko 2008 sa stala Edita Krešáková
4. apríla 2008
Missky podpísali honorovanú zmluvu s Produkčným domom FORZA
7. apríla 2008

Vďaka piatkovej súťaži krásy MISS SLOVENSKO 2008  dosiahla televízia Markíza počas piatkového večera bezmála 50%-ný podiel na trhu.  Galaprogram v priamom prenose zo súťaže krásy MISS SLOVENSKO 2008 Produkčného domu Forza sledovalo na obrazovkách Markízy takmer 900 tisíc televíznych divákov. Vďaka tomu dosiahol program v cieľovej skupine divákov 12+ podiel na trhu 49,3% a sledovanosť 17,4%. Ešte výraznejšie úspechy mal program u ženského diváka tej istej cieľovej skupiny, kde získal z podielu na trhu až 53,8 % . Tento ročník súťaže sa tak stal najsilnejšou MISS od zavedenia PMT merania.


Generálni reklamní partneri: Euronics – najväčšia sieť elektropredajní v Európe, Fajne – chutí každému, Hypernova – za kvalitou sa ísť oplatí, Mercedes-Benz Slovakia
Hlavní reklamní partneri: Eco Invest, cestovná kancelária Hydrotour, Kúpele Brusno, Novostavby.sk, módna značka RESERVED, Thermal Park Bešeňová, Mojito
Oficiálna voda: minerálna voda Brusnianka
Reklamní partneri: štúdio krásy Pierot, Aquapark Tatralandia, Baťa, InetPro, Canadian Bilingual Institute
Oficiálni dodávatelia: značka GURU, Collagen Beauty Slovakia, Logic Display, A Briliant, STORM London, Axis Beachwear – Modeta Style, Veronika Hložníková, Janka Pištejová- Unique
Mediálni partneri: Rádio Okey, denníky Nový Čas a Šport, týždenníky Markíza, Žurnál, Nový Čas pre ženy, Život, Nový Čas Ľudia, Nový Čas nedeľa, Eva, Rebecca, SITA, TASR, Zoznam.sk, ISPA, Plazma media, Medias

Zdieľajte