Začal sa predaj lístkov na finále Miss Slovensko 2008

Domovom finalistiek sa na viac ako týždeň stanú kúpele
14. marca 2008
Missky sa v Kúpeloch Brusno učia verbálnemu prejavu
18. marca 2008

Od piatka 14. marca 2008  sa začali  predávať lístky na slávnostné finále trinásteho ročníka prestížnej súťaže krásy Miss Slovensko 2008. Okrem divákov TV Markíza budú môcť milovníci krásy zažiť  naživo galaprogram priamo v Sibamac aréne v NTC, Bratislava. Slávnostné finále  spolu s dekorovaním trinástej slovenskej kráľovnej krásy sa uskutoční v priamom prenose televízie Markíza 4. apríla 2008. Záujemcovia si lístky môžu zakúpiť  na predajných miestach Ticketportalu za cenu 199,- Sk. Súťaž Miss Slovensko 2008 organizuje Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA.

Viac ako tri týždne si môžu diváci vybrať svoju favoritku prostredníctvom upútaviek v elektronických a printových médiách, sú uverejnené portréty všetkých dvanástich finalistiek Miss Slovensko 2008.  Hlasovanie prebieha formou SMS správ, ktoré pokračuje aj v priamom prenose – do poslednej chvíle pred uzavretím hlasovania a vyhlásením víťazky. Jej meno sa dozvieme v priamom prenose finále Miss Slovensko 2008. Miss Sympatia získa  štýlový Mercedes-Benz triedy A a vyžrebovaný účastník SMS hlasovania vyhraje 150 000,- Sk.
Ďalšiu možnosť vyjadriť sympatie svojej favoritke majú aj priaznivci internetu, pre ktorých je určené  hlasovanie o Miss Internet 2008 – missslovensko.zoznam.sk. Ich hlasy rozhodnú o víťazke Miss Internet a hlasovať môžu od 3. marca do 3. apríla 2008 do 24,00 hod. Aj v tomto prípade čaká na víťazku atraktívna cena, nákup v internetovom obchodnom dome Z-Obchody.sk v hodnote 100 000,- Sk a na svoje si príde aj vyžrebovaný výherca, ktorý získa  nákup v internetovom obchodnom dome Z-Obchody.sk v hodnote 20 000,- Sk.
Dievčatá súťažiace o titul Miss Slovensko budú mať možnosť okrem hlavných ocenení získať ešte ďalšie tituly: Miss Press 2008, o ktorom rozhodnú akreditovaní novinári a Miss Photogenic 2008, ktorej vyhlasovateľom je spoločnosť EURONICS.


Generálni reklamní partneri: Euronics – najväčšia sieť elektropredajní v Európe, Fajne – chutí každému, Hypernova – za kvalitou sa ísť oplatí, Mercedes-Benz Slovakia
Hlavní reklamní partneri: Eco Invest, cestovná kancelária Hydrotour, Kúpele Brusno, Novostavby.sk, módna značka RESERVED, Thermal Park Bešeňová, Mojito
Oficiálna voda: minerálna voda Brusnianka
Reklamní partneri: štúdio krásy Pierot, Aquapark Tatralandia, Baťa, InetPro, Canadian Bilingual Institute
Oficiálni dodávatelia: značka GURU, Collagen Beauty Slovakia, Logic Display, A Briliant, STORM London, Axis Beachwear – Modeta Style, Veronika Hložníková, Janka Pištejová- Unique
Mediálni partneri: Rádio Okey, denníky Nový Čas a Šport, týždenníky Markíza, Žurnál, Nový Čas pre ženy, Život, Nový Čas Ľudia, Nový Čas nedeľa, Eva, Rebecca, SITA, TASR, Zoznam.sk, ISPA, Plazma media, Medias

Zdieľajte