Finalistky si to medzi sebou rozdali v jazde na býkovi

Finalistky Miss Slovensko 2008 na seba v utorok strieľali
6. februára 2008
Missky pripravili pre Luciu Hablovičovú veľké prekvapenie
7. februára 2008
Finalistky Miss Slovensko 2008 na seba v utorok strieľali
6. februára 2008
Missky pripravili pre Luciu Hablovičovú veľké prekvapenie
7. februára 2008

Sústredenie finalistiek súťaže Miss Slovensko 2008 pokračovalo stredajším programom, ktorý opäť umožnil dievčatám ukázať okrem krásy aj ich ďalšie prednosti.

Po raňajkách sa finálová dvanástka vybrala do Aquaparku Tatralandia, kde fotografom pózovala v plavkách a kokteilmi v rukách. Celé fotenie bolo situované do prostredia pláži Karibiku. Po obedňajšej krátkej prestávke sa dievčatá presunuli do areálu WESTERN CITY Šikulov Mlýn, ktorý bol pre tento deň pre verejnosť uzavretý. Na krásne Slovenky si kovboji z divokého západu pripravili viacero súťažných disciplín, počas ktorých sa snažili dievčatá naučiť kúsky, ktoré sú nevyhnutnou výbavou každého obyvateľa „westernového“ mesta. Finalistky tak jazdili na koni, strieľali z luku, učili sa chytať bizóna lasom a zlatokopi im tiež predviedli ako sa kedysi na Aljaške ryžovalo zlato. Hlavnou a záverečnou disciplínou bola jazda na elektrickom býkovi, ktorý preveril obratnosť a fyzickú zdatnosť dievčat. Keďže sa v záverečnom súčte objavili v kolonke víťazka až dve mená, o tej najlepšej musel rozhodnúť dodatočný rozstrel. V ňom bola úspešnejšia narodeninová oslávenkyňa s číslom osem Nikoleta Albrechtová, ktorá nedala šancu finalistke s číslom dva Lucii Szabovej.

Náročný deň ukončila po večeri dvojitá narodeninová oslava v priestoroch reštaurácie. Kým víťazka „westernového dňa“  Nikoleta Albrechtová oslávila vek 21 rokov, tridsiatku na svojom konte slávila riaditeľka  Miss Slovensko 2008 Lucia Hablovičová.


Generálni reklamní partneri: Euronics – najväčšia sieť elektropredajní v Európe, Fajne – chutí každému, Hypernova – za kvalitou sa ísť oplatí, Mercedes-Benz Slovakia
Hlavní reklamní partneri: Eco Invest, cestovná kancelária Hydrotour, Kúpele Brusno, Novostavby.sk, módna značka RESERVED, Thermal Park Bešeňová, Mojito
Oficiálna voda: minerálna voda Brusnianka
Reklamní partneri: štúdio krásy Pierot, Aquapark Tatralandia, Baťa, InetPro, Canadian Bilingual Institute
Oficiálni dodávatelia: značka GURU, Collagen Beauty Slovakia, Logic Display, A Briliant, STORM London, Axis Beachwear – Modeta Style, Veronika Hložníková, Janka Pištejová- Unique
Mediálni partneri: Rádio Okey, denníky Nový Čas a Šport, týždenníky Markíza, Žurnál, Nový Čas pre ženy, Život, Nový Čas Ľudia, Nový Čas nedeľa, Eva, Rebecca, SITA, TASR, Zoznam.sk, ISPA, Plazma media, Medias

Zdieľajte