Tlačová konferencia odštartovala Miss 2005

Ktorá bude desiata…..?
24. septembra 2004
Miss 2004 Mária Sándorová v dejisku Miss World
8. novembra 2004
Ktorá bude desiata…..?
24. septembra 2004
Miss 2004 Mária Sándorová v dejisku Miss World
8. novembra 2004

Tlačová konferencia hlavných organizátorov otvorila 10. ročník súťaže krásy MISS, ktorej slávnostné finále sa spolu s dekorovaním desiatej slovenskej kráľovnej krásy uskutoční v priamom televíznom prenose v apríli budúceho roka. Výnimočnosť jubilejného ročníka podčiarkol na úvodnej tlačovke misskovský „All Stars Team“ deviatich doterajších víťaziek tejto prestížnej súťaže krásy. Hlavní organizátori súťaže MISS 2005, ktorými sú Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA, sa pokúsia v priamom prenose pripraviť divácky atraktívny program, ktorého výnimočnosť podčiarkne aktívna účasť doterajších finalistiek, účinkujúcich či členov poroty na čele s deviatimi doterajšími víťazkami. Projekt MISS 2005 má niekoľko etáp. Prvou je samotné vyhlásenie nového ročníka prostredníctvom masívnej mediálnej kampane. Vo vybraných printových médiách je uverejnená prihláška do súťaže, ktorú je potrebné poslať spolu s fotografiou tváre a postavy do konca novembra na adresu Produkčného domu FORZA. Minulý rok sa do súťaže prihlásilo takmer tisíc dievčat, ktoré museli splniť podmienky účasti. Tie sú rovnaké aj v tomto ročníku: záujemkyne musia byť slobodné, bezdetné, musia mať slovenskú štátnu príslušnosť, výšku nad 170 cm a v deň konania finále súťaže musia byť vo veku od 18 do 24 rokov. Prihlášky do súťaže budú zverejňované počas nasledujúcich niekoľko týždňov. V tomto období, najneskôr do konca novembra, by už mali byť všetky vyplnené prihlášky v Produkčnom dome FORZA tak, aby mohli byť všetky dievčatá zaradené do 5 regionálnych castingov, ktoré sa uskutočnia od 13. do 19. decembra v Košiciach, Banskej Bystrici, Žiline, Nitre a Bratislave. V hlavnom meste sa začiatkom januára budúceho roka uskutoční aj neverejné semifinále a napokon v sobotu 15. januára 2005 verejné predstavenie tucta finalistiek spolu s náhradníčkou. Druhou etapou súťaže MISS 2005 je komplexná príprava finalistiek, ktorá okrem individuálnej prípravy zahŕňa aj dve sústredenia. Tie sú zamerané najmä na pohybovú prípravu dievčat. Z pohľadu adeptiek na najkrajšiu Slovenku sa však najväčšiemu záujmu teší práca renomovaných odborníkov v oblasti kozmetiky, popredných vizážistov a kaderníkov. Napokon ide o súťaž krásy, kde môže zohrať úlohu každý detail. V tomto období prebiehajú aj prvé skúšky kostýmov a doplnkov ako aj nácvik choreografie na finálový večer. Záverečnou etapou projektu MISS 2005 je slávnostné finále v priamom televíznom prenose. Rovnako ako v minulých ročníkoch si aj súťaž MISS 2005 zachová exkluzivitu cenami pre víťazku. Okrem iného na ňu čaká aj ročná honorovaná zmluva s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, luxusný osobný automobil BMW radu 1 a exotický letecký zájazd. V hre sú aj ďalšie honorované zmluvy, ďalšie 2 osobné automobily BMW 1, exotické letecké zájazdy a mnoho ďalších hodnotných cien pre všetky úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na medzinárodné súťaže krásy ako Miss World, Miss International či Miss Europe. Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2005 sú: Wella – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, BMW a módna kolekcia BMW lifestyle, cestovná kancelária Hydrotour a Drevodom Rajec – výroba zrubových domov. Hlavní reklamní partneri: Baťa, Reebok, hotel Holiday Inn a Air France. Mediálni partneri: televízia Markíza, Rádio Okey, Rádio Okey Top, denníky Nový čas a Šport, týždenníky Markíza a Slovenka, mesačníky Eva, Rebecca, Auto Magazín, Goldman, Miau a TASR.

Zdieľajte