Novinári na sústredení MISS 2004 v Podbanskom

Finalistky Miss 2004 jazdili na BMW
25. marca 2004
Miss 2004 je Mária Sándorová
17. apríla 2004

Svoje tradičné miesto v príprave na slávnostné finále súťaže krásy MISS 2004, ktorú organizuje Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a televíziou MARKÍZA, má už tradične novinársky deň. Predstavuje atraktívnu možnosť nahliadnuť do zákulisia prípravy finalistiek počas druhého sústredenia finalistiek v hoteli PERMON v Podbanskom uprostred nádhernej prírody Vysokých Tatier. Z pohľadu finalistiek predstavuje novinársky deň od ich verejného predstavenia koncom januára ďalšie stretnutie s médiami. Od svojej mediálnej premiéry však už dievčatá absolvovali dôležitú časť prípravy. Odohrávala sa prevažne v kaderníckych a kozmetických salónoch, čo môže široká verejnosť oceniť nielen počas samotného finále, ale už aj počas prebiehajúcej mediálnej kampane prostredníctvom inzerátov a televíznej upútavky na hlasovanie o MISS SYMPATIA či na webovej stránke www.forza.sk pri hlasovaní o MISS INTERNET. Po práve prebiehajúcom týždňovom sústredení, ktorého dôležitou súčasťou je nácvik choreografie či nakrúcanie relácie Deka, čaká dievčatá už len samotné finále. Uskutoční sa v bratislavskom Istropolise v priamom prenose TV MARKÍZA v sobotu 17. apríla 2004 v réžii Vlada Balka. V úlohe moderátora sa predstaví dámsky tandem Marianna Ďurianová a Jarmila Hargašová. V programe sa predstavia v špeciálne pripravených duetách a tercetách Miro Žbirka a Jana Kirschner, predstaviteľky Kleopatry Monika Absolonová, Ilona Csáková a Katarína Hasprová, Peter Dvorský a Karel Černoch, duo Tweens a austrálska speváčka Tamee Harrison. Najväčším lákadlom však nepochybne bude v súčasnosti najpopulárnejšia chlapčenská skupina Blue z Veľkej Británie. Korunku najkrajšej Slovenke roku 2004 odovzdá úradujúca slovenská kráľovná krásy Adriana Pospíšilová. Spolu s korunkou slovenskej kráľovnej krásy získa MISS 2004 aj nový osobný automobil BMW, ročnú honorovanú zmluvu s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, exotický letecký zájazd a ďalšie ceny. Ďalšie hodnotné ceny čakajú nielen na I. a II. VICEMISS, ale aj na všetky finalistky a náhradníčku. Na víťazku hlasovania verejnosti, MISS SYMPATIA 2004, takisto čaká osobný automobil BMW. Výherca ďalšieho osobného automobilu BMW bude vyžrebovaný spomedzi účastníkov SMS hlasovania. Mimochodom, hlasovanie prostredníctvom populárnych „esemesiek“ si verejnosť skutočne osvojila, v minulom roku bolo zaregistrovaných takmer 250 tisíc platných hlasov. V priamom prenose bude dekorovaná aj MISS PRESS, ktorá vzíde z hlasovania akreditovaných novinárov či MISS INTERNET alebo MISS najkrajšie vlasy – MISS Wella Design. Generálnymi reklamnými partnermi Miss 2004 sú: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky a vyhlasovateľ súťaže Miss Wella Design, BMW – Radosť z jazdy umocnená módnou kolekciou BMW LifeStyle, cestovná kancelária Hydrotour a týždenník Markíza. Hlavní reklamní partneri: BAŤA, Reebok, Bartolomei Finance – obchodník na svetových finančných trhoch, Body Comfort – Váš partner pre zdravie a krásu a hotel Holiday Inn. Reklamní partneri: Karlovarské minerální vody – výrobca Aquila Aqualinea oficiálneho nápoja MISS 2004, obchodná značka ZEBRA, DIESEL, dekoratívna kozmetika AVON Cosmetics, Grand hotel PERMON, Hypernova a GAMO – informačné technológie. Oficiálni dodávatelia: Lýdia Eckhardt, Samsung – jedinečný štýl mobilných telefónov, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, Zoracentrum, ESO LINE, íbící – luxusné a kompresívne pančuchy SEGRETA, The Nail Club O.P.I. – Aupark, Olympus – značka klasických a digitálnych fotoaparátov, Galéria Galant – Juraja Tkáčika. Mediálni partneri: televízia Markíza, Rádio Okey, Rádio Okey Top, denníky Nový čas, Šport a Košický večer, týždenníky Markíza, Slovenka a Rodina, mesačníky Eva, Ženský magazín, Auto Magazín, Harmónia, Maxi Super a Kamarát, spoločnosť ISPA, Tlačová agentúra Slovenskej republiky a spoločnosť Gerin.

Zdieľajte